בפעם השנייה מאז שנכנס לבית "האח הגדול" המתמודד שרון גל, שמשלים בימים אלו את המהפך מאיש תקשורת לכוכב ריאליטי, זכה למחווה יוצאת דופן אך ההפקה החליטה לצנזר את המאורע.

כפי שכל הדיירים קיבלו במהלך העונה, גם גל קיבל את המסוק תמיכה המיוחל אך לעומת המתמודדים האחרים, הקטע צונזר מערוץ 26. על פי הדיווח בגיא פינס, מי שעמד מאחורי השכרת המסוק היו משפחתו של משפחתו של החייל היורה אלאור אזריה, שגל משמש כיועץ התקשורת שלה .זאת, לאחר שגל ביצע מחווה לאזריה באמצעות שלט תמיכה בו בתוך הבית ביום מתן גזר הדין בו כתב: "אלאור, הצדק ייצא לאור, אוהבים אותך".

"אם ציוני זה גזען, גאה להיות גזען" כך התנוסס על המסוק, ציטוט של גל עצמו מלפני כמה ימים בבית. גל  נכנס לבית האח הגדול לפני שבית המשפט גזר את דינו של החייל והיה במהלך מתן גזר הדין נעול בתוך הבית. משפחת אזריה כביכול, גייסה 5,500 שקלים והמסוק המריא לבית האח ובערוץ 26, הערוץ שמשדר את המתרחש בבית האח הגדול מסיב לשעון, דאגו לא לשדר בשידור חי את האירוע לצופים בבית.


 

A post shared by Sharon Gal (@sharon__gal) on


בעמוד הפייסבוק של שרון גל מיהרו להעלות תגובה לדיווח, בו הכחישו כי משפחת אזריה עומדת מאחורי המחווה היפה. "ראשית, הצוות של גיא פינס לא קיבל אישור לסקר את המסוק שנשלח לשרון ע"י מעריצים. המעריצים (שרון גל - נותנים ביטוי לימין) שאספו כסף ויש בידנו את הפירוט, לא קשורים למשפחת אזריה כפי שצויין בכתבה", נכתב בעמוד הפייסבוק. עוד לא ברור מי עומד מאחורי המסוק, אבל מה שבטוח זה שההפקה בחרה להתעלם מהמסר של השולחים.