האתר מאקו סיפר השבוע כי איש טלוויזיה עזב את בית אשתו וילדיו לאחר תקופה ארוכה של שמועות על נטיותיו והעדפותיו המיניות, והחליט לחיות בזוגיות (לא פומבית) עם אהוב לבו, ששמו מוכר במיוחד. זמן קצר לאחר מכן עלה שמו של מעצב האופנה יובל כספין בהקשר לאייטם. אז כספין התקשר לליאורה כדי להבהיר: "זה עולה לי על העצבים. לא דובים ולא יער. אני מכיר את הדמות שמדברים עליה, מעבר לזה אין לי שום היכרות איתו. הוא לא הטעם שלי. אין לי ארון ומעולם לא היה לי ארון, ואני בכלל מאוהב ונאהב ובלי קשר לדמות".

בן הזוג שלך זה משהו סודי?

"האהבה שלי היא סודית. אני לא אומר בן זוג כי אני לא בנוי לתאים זוגיים. היא שלי ואני יכול לדבר רק בשם עצמי".


יובל כספין (צילום: רפי דלויה)
יובל כספין (צילום: רפי דלויה)

שלום לאיש התקשורת, אתה בעניינים?

"אני מניח שאני יודע מי המקור לשמועה. כאמור אין דברים בגו, וזה חלק משמועות רעות וזדוניות של אדם שהפסיד מולי במשפט וממחזר שמועות. ברוך השם, בורכתי בזוגיות טובה ובילדים. וגם בהרבה קנאים״.

>אחרי שנפלט מהכנסת ונכשל בניסיונותיו להיבחר לראשות עיריית לוד, החליט יורם מרציאנו, יחד עם אשתו אריאלה, לעבור לעסקי הקוסמטיקה והבישום ולקנות זיכיון לסניף של ניו פארם ברחוב קיבוץ גלויות בתל אביב.

יורם, תגיד לי אתה.

"לא מתאים לי יותר. עמיר פרץ ייקח את האם־אמא שלהם".

>בזמן שכל כתבי המשפט נאלצים לחנות בחניון סמוך לבית המשפט המחוזי בירושלים ולכתת את רגליהם במזרח העיר, זוכה משום מה הכתב לענייני משפט של חדשות 10, אביעד גליקמן, לחניה מוגנת ומפנקת בתוך מתחם בית המשפט עצמו, לצד מכוניותיהם של שופטים ופרקליטים. על מה ולמה? ליאורה יצאה לברר.

אביעד גליקמן, במה זכית?

"אני חונה על בסיס מקום פנוי כשאפשר ולאחר שאני מקבל אישור שיש מקום פנוי ואין משפט חשוב".

ושאר הכתבים גם?

"דרך אגב, גם בקניות בסופר אני חונה צמוד לסופר".

מדוברות בתי המשפט נמסר בתגובה: "אכן מר גליקמן נהג לחנות לעתים את רכבו בחניה של בית המשפט המחוזי בירושלים. הנושא בבדיקה".

אביעד גליקמן (צילום: פלאש 90)
אביעד גליקמן (צילום: פלאש 90)