"האח הגדול" רגע לשלב הגמר, ואחד המועמדים שסביר להניח יגיעו לחמישייה האחרונה הוא דן רושנסקי, שניהל רומן עם הדיירת אורנה דנינו. אחיו, נתן רושנסקי, דיבר עם דנה ספקטור ורן שריג ב-103FM על הדרך שעשה אחיו בתוכנית הריאליטי הפופולארית.

אז האם דן "סורס" על ידי הנשים בבית הסגור או שהוא תמיד שותק כשנשים מדברות? "חד משמעית לא", השיב האח. "לא רק עם נשים, בכלל עם בני אדם. דן זה לא בן אדם שאומרים לו מה לעשות. הוא בן אדם שהולך נגד המוסכמות. הסיטואציה שם לא פשוטה והוא מתמודד איתה כמו שהוא מתמודד איתה. הדרך שבה זה מוצג לא מאפיינת את איך שדן בחיים שלו. הוא לא אחד שאומרים לו מה לעשות בחיים".



החברים לא כל כך אהבו את אורנה, אבל מה לגבי המשפחה? נתן הגיב, "היא נראית לי בסדר גמור. אין לי שום דבר נגדה. נקבל בברכה את מי שדן יביא הביתה. הוא נכנס לקשר הזה למרות פער הגילאים ושהיא דתייה והוא חילוני. לא הייתי משדך לו אף אחת מ'האח הגדול'. אף אחת שם לא קולעת לטעם שלו או לטעם שלי. אני כן חושב שמכולן שם חד-משמעית למעיין יש את הלב הכי טוב ואנחנו מאוד אוהבים אותה. דן אוהב נשים מכל הסוגים ומכל המינים. אין איזה קו מנחה מסוים ספציפי. הוא אוהב בחורות אוהבות ושאוהבות לעשות טוב זה באמת לא פשוט להכיל אותו".

שריג וספקטור אמרו שהם מרחמים עליו בגלל אורנה ששומרת נגיעה. "אני לא מרחם על דן", אמר אחיו, "הוא בן אדם שהחיים עצמם מאוד יפים וטובים לו. הוא אוהב מאוד נשים ונשים מאוד אוהבות אותו. הוא מאוד מאוד מכבד נשים. הוא ג'נטלמן בראש ובראשונה ופמיניסט גדול, למרות שאמרו כל מיני דברים".

"חשוב לי להבהיר שדן הוא לא אדם שאוהב עימותים והוא גם לא בן אדם שרב", אמר האח. "הוא מאוד אהוב בחיים שלו. יש לו המון חברים., שם זו מגרעת, כי צריך להיות מקצועי בלריב. והוא לא בא לשחק את המשחק הזה. הוא לא בא להתנפל על אף אחד כדי לקבל רייטינג.



רושנסקי סיפר שאם דן לא זוכה, הפייבוריט של המשפחה הוא "חד-משמעית חמימו. למרות שגם שרון גל הפתיע אותי לטובה, על אף חילוקי הדעות בינינו הפוליטיים, ואני מניח שגם לדן יש איתו אי אלו חילוקי דעות. זה ניכר. שרון מאוד הפתיע וזה מאוד יפה לראות את השיח ביניהם, שהוא מאוד מאוד מכבד, אפרופו להתנפל וללכת אחד על הראש של השני. אז שרון יכול היה לעשות את זה, והוא לא עשה את זה עם דן, אז זה נותן לו נקודות. אבל אנחנו כן שומרים חסד נעורים לחמימו, שמהרגע הראשון, בלי משחקים, זה הבן אדם הכי אמיתי שם. לא סתם זה הבן אדם שהתחבר לדן, כי זה היגיון בריא וחוש צדק בסיסי ובגלל זה הם התחברו".