הסרט החדש בכיכובה של נטלי פורטמן, ״ג׳קי״, על ג׳קלין קנדי אונסיס, אלמנתו של נשיא ארצות הברית שנרצח ג׳ון קנדי, הזכיר לראש האופוזיציה יצחק (בוז׳י) הרצוג את המפגש המיוחד שהיה לו כנער עם ג׳קי ב–1976, האישה שנישאה למיליארדר ואיל הספנות היווני אריסטוטל אונסיס וסקרנה את העולם לפחות כמו שמלניה טראמפ מסקרנת אותו היום. ״אבי, חיים הרצוג ז"ל, כיהן כשגריר ישראל באו״ם והוא ואמא אורה תבדל״א התיידדו עם ג׳קלין קנדי בכמה אירועים, ואף הזמינו אותה לקונצרט של הפילהרמונית הישראלית ולארוחת ערב בביתנו. הייתי בן 16 ופתחתי את הדלת לאורחים ולפתע עומדת מולי הגברת קנדי. מהממת ממש ביופיה ובלבושה ובמיוחד ביחסה אלי. היא החלה מתחקרת אותי על גילי ולימודי ובית הספר, הייתה מסבירת פנים וידידותית להפליא. ביקשתי ממנה בתום שיחתנו את הסלפי של אותם הימים - חתימה אישית. היא נענתה ברצון וחתמה לי תוך הוספת המילה ‘בחיבה' לחתימתה המרשימה״.

חיים הרצוג וג'קי קנדי
חיים הרצוג וג'קי קנדי



>פנינה רוזנבלום תבלה את חופשת הפסח לסירוגין במונאקו וברומניה, שם רכשה דירה. הכי השקעת נדל"ן. רוזנבלום סירבה להגיב.

>אתר שופינג האופנה ADIKA חגג יום הולדת 5 והשיק חנות קבועה בדיזנגוף סנטר תל אביב בערב גאלה עמוס משתתפים, ביניהם פלאטו שרון מלווה באשתו קלרה ובנו יואב.

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)

>שישי האחרון, הקרנת בכורה לסרט "LEGO באטמן", בשיתוף ערוץ זום ב–YES PLANET בקניון איילון. הגיעו: המדבבים של הסרט מריאנו אידלמן, שירה נאור, עדי ביטי, ניר פרידמן וגם אריק זאבי ועוד הרבה ילדים נרגשים. ורק "אשת החתול", שיר אלמליח, לא הגיעה.

>בנות יקרות: אשר סויסה, סקאזי, פנוי אחרי שישן במשך שנה לצדה של דניאל יאנה נוב. מישהי מעוניינת? שבת שלום. 

כבר לא. סקאזי ודניאל יאנה נוב (צילום: שוקה כהן)
כבר לא. סקאזי ודניאל יאנה נוב (צילום: שוקה כהן)