מיד אחרי שאילן, אבא של ערן זהבי, שפך באוזני ליאורה את לבו בשבוע שעבר, שלח אבי, אח של ערן, מסרון לאביו. והנה תוכנו, שנשלח לצנזורה וחזר עם סימני פיסוק ומחיקות הכרחיות: "שלום לך יא בן ***, עושה כתבות, מלכלך את הפה, שכחת לפני שבועיים קיבלת 20 אלף, אמרת תודה, בכית דמעות, ואחרי שבוע עשית תאונה עם האוטו, ביקשת עוד כסף, אתה חושב אנחנו יד שרה, אהה יא ****, יא *** מסריח, שתקבל **** בכל הגוף, אני נשבע לך ביקר, בהלוויה שלך אני יוציא את **** מול כל המשפחה שלך ו**** לך על הקבר. פרינציפ כדי להוציא לך את העיניים שאין לך כסף, אני עכשיו הולך לקנות BMW ושולח לך תמונה שתאכל את הלב שאתה אוכל אשל בבית אבות, כי אין לך כסף לאכול ולנו יש הכל. **** כבר **** יא חתיכת ***, הייתי מעדיף להיוולד לנסראללה ולא לך״.

ערן זהבי (צילום: דני מירון)
ערן זהבי (צילום: דני מירון)


אילן, הודעה מזעזעת.


״כן, זה פסח. ניקיון…. כתוב: כבד את אביך ואת אמך״.

ערן פרסם באינסטגרם שהוא קנה רכב חדש לאמא שלו.

״הוא יכול לקנות לאמא שלו גם טנק מרכבה. אבל בשביל להיות בראש נבחרת ישראל הוא חייב להיות למופת. לא מדובר כאן בכסף. ערן שלח לי 4,700 יורו לפני חמישה חודשים ואמר לי: 'לא רוצה לשמוע ממך, אתה לא אבא ולא סבא לילדים שלי'. עכשיו אני חי כדי לחפש עו"ד ולתבוע אותו על כל מה שהוא ואחיו עשו לי, כדי שכל ילד אחר בעולם יבין שלא זורקים הורה בלי סיבה. אני אגיש את זה לבית משפט אירופי וגם אדרוש שיחזיר את הדרכון הצרפתי. אם אתה לא רוצה לשמוע מי אבא שלך, אתה לא יכול לחיות עם שם המשפחה זהבי. אברג'ל יותר מתאים לך״.

למה אבי כזה קיצוני בתגובות אליך?

״כי הוא היה פעם הבלם הכי טוב בהפועל ת"א עד שהוא החליט לעזוב את הכדורגל. אין סיבה בעולם לדבר על אבא שלך ככה, גם אם אני לא יודע מה. אין סיבה בעולם״.

 

A post shared by Eran Zahavi (@eranzahavi) on


אבי זהבי, קיבלתי את ההודעה ששלחת לאבא שלך שרצופה בקללות והשמצות. אתה רוצה אולי להגיב?

"אין לי מה להגיב ולהגיד. מה שהיה לי להגיד אמרתי לו".

אתה לא חושב שזה בוטה מאוד מה שכתבת לו?

"להתראות".

אילן זהבי. צילום מתוך פייסבוק
אילן זהבי. צילום מתוך פייסבוק