חג הפסח למי שלא זוכר משיעורי תנ"ך בבית הספר, נקרא כך לזכר זה שה' פסח על בתיהם של בני ישראל במצרים ולא הטיל עליהם את עשר המכות. גם היום, יש כאלו שעדיין פוסחים או מדלגים על דברים מסוימים. קבלו את חמשת הסיפורים, של כוכבים גדולים שפסחו על שלב בחייהם ועברו ישר לשלב הבא, כי מי צריך בימים אלו לעשות הכל לפי הספר?

גל גדות לא למדה משחק

וונדרוומן. גל גדות (צילום מסך)
וונדרוומן. גל גדות (צילום מסך)

אחת השחקניות הישראליות שהכי מצליחות בניכר, ובקרוב עומדת לכבוש את המסך בסרט בכיכובה "וונדר-וומן" בכלל סיימה את לימודייה התיכוניים במגמת ביולוגיה, והתחילה ללמוד פעמיים משפטים. מה שאומר שאין שום זכר ללימודי משחק, וכי להזדמנות הראשונה לה זכתה בתור שחקנית היא הגיעה במקרה וכך, ממלכת יופי אלמונית לשחקנית הוליוודית. אז מי אמר שחייבים ללמוד כדי להצליח?



רוסלנה ואייל הביאו ילד בלי נישואים

משפחה בלי אותו שם. אייל גולן ורוסלנה רודינה (צילום: אינסטגרם)
משפחה בלי אותו שם. אייל גולן ורוסלנה רודינה (צילום: אינסטגרם)

כמעט שש שנים שהזוג היפה אייל גולן ורוסלנה רודינה מנהלים זוגיות צמודה. גולן, התגרש מהאקסית המיתולוגית אילנית לוי ב- 2008 לאחר שהביא עימה לעולם שני ילדים, ליאם ואלין. ארבע שנים לאחר מכן הוא פגש את רוסלנה והשניים התחילו לצאת. בלי טבעת, שבועה או חתונה הזוג הביא לעולם את בנם המשותף יאן ב2011. כך שמי צריך כבר חתונה אחרי שהם כבר הקימו משפחה?

שרית חדד נכנסה להריון לפני שמצאה בעל

שרית חדד (צילום: אביב חופי)
שרית חדד (צילום: אביב חופי)

עזבו אותכם נורמות ודרכים נורמליות וסלולות, עוד לפני שהיא בזוגיות או לפני שהיא נשואה, הזמרת שרית חדד נכנסה להריון עוד לפני שהתמסדה, כך שבקרוב היא תהיה אמא בפעם הראשונה ותקים משפחה קטנה משלה.

אייל ברקוביץ התחיל לצאת עם בחורה לפני שהתגרש מטלי

אייל וטלי ברקוביץ' (צילום: בייגל)
אייל וטלי ברקוביץ' (צילום: בייגל)

לפני כשנתיים, אייל וטלי ברקוביץ' הפרידו דרכיהם והחליטו שהם מתגרשים, הזמן עבר ההסכם עוד לא נחתם אבל ה"קוסם" מצא בת זוג חדשה עוד לפני שהתגרש, וגם היא שני פיסו טרם הייתה גרושה. אולי לא לגמרי פנויים אבל ממש מאוהבים. ברקוביץ ופיסו עברו לגור יחד ולהעביר את הזמן אחד עם השני

גילי ארגוב וורד נכנסו להריון לפני החתונה 

גילי וורד ארגוב (צילום: יח"צ)
גילי וורד ארגוב (צילום: יח"צ)

שנים של זוגיות לא גרמו לגילי ארגוב, הבן של זוהר לשלוף טבעת ולהציע נישואים לבת הזוג שלו וורד. אך אחרי הדרמות שעברו, בהן תקף ארגוב את זוגתו מספר חודשים לפני החתונה גם התגלה כי היא בהריון והם ארגנו מהר את החתונה. אז לא דילגתם על משהו? זה לא קודם נישואים ואז הריון?