טל גלבוע, הזוכה הגדולה של העונה השישית של "האח הגדול" ואקטיביסטית למען זכויות בעלי חיים, קיבלה מתנת חג: כתב אישום על פעילות חתרנית בבית המטבחיים "בקרנה" בחיפה.
על פי כתב האישום, בחודש יולי אשתקד נכנסו פעילי "החזית לשחרור בעלי חיים" לבית המטבחיים "בקרנה" בחיפה. במסגרת הפעולה כיסו הפעילים את בית המטבחיים במדבקות של "לא תרצח" ושל לוגו החזית לשחרור בעלי חיים.
זר זיכרון הונח על תא העקידה, במקום שבו משספים את גרונותיהם של בעלי חיים חפים מפשע. במהלך הפעולה הגיע למקום מי שהציג עצמו כ"בעל בית המטבחיים" ולפי תיק החקירה הפעיל אלימות נגד אחד הפעילים, אשר נזקק לטיפול רפואי.
גלבוע, אחו אחו?
"פעולה זו התבצעה כדי למחות על טבח החפים מפשע הנגרם כל יום כתוצאה מעיוורון מרצון של הציבור. בישראל שוחטים כל יום מיליון בעלי חיים, מיליון בכל יום, כאשר אנשים אפילו לא יודעים כיצד נראה בית מטבחיים או תא עקידה. אנחנו נמשיך להעלות לסדר היום את כאבם וסבלם הבלתי נתפס של בעלי החיים".

השרה שקד ותרבוש. מימונה חמה.

 
>לא רק ראש הממשלה הדרים לדימונה, מעוז הליכוד, במימונה. גם שרת המשפטים איילת שקד ירדה לשם, קיבלה כפתן אותנטי מאלברט לוי, יו"ר סניף הבית היהודי בעיר, ואפילו שכחה לפשוט את הכפתן בתום הביקור.
שקד, יוחזר הכפתן לבעליו?
ממשרדה של שקד נמסר: ״השרה שקד קבעה עם אנשיה בדימונה לפני שבועיים, בלי שום קשר לביקורו של רה"מ, וזאת בגלל שבחג שהתה בדרום. למעשה, עד היום לא היה ידוע כלל לשרה על ביקורו של רה"מ. אלברט התעקש שהשרה תיקח את הכפתן להמשך ביקוריה, וכך עשתה השרה״.
>יונה אליאן וששי קשת מוכרים את ביתם בצפון תל אביב לטובת נכס אחר.
ששי, עוברים דירה, לוקחים גיטרה, את הזיכרונות?
"אנחנו גרים בבית מדהים ברמת אביב הירוקה כבר 30 שנה, שהיה מקום נפלא לגדל בו ילדים, ועכשיו, כשהם עזבו את הקן, הבית גדול עלינו ואנחנו נפרדים ממנו בצער רב. עוברים למקום שבו יונה נולדה וגדלה ואני ביליתי בו את כל שנותי בלהקת הנח"ל - יפו. נשמח למכור את הבית הזה למשפחה שתגדל בו ילדים. הייתה בו הרבה שמחה ואהבה".
שנפרסם מחיר?
"לא. כדאי להשאיר את זה למו"מ".

ג'ני צ'רוואני. צילום: שוקה כהן
>ברשת ICE CUBE ראו כי טוב, והחליטו ללהק את ג'ני צ'רוואני לעונה נוספת, שלישית במספר, כפרזנטורית המותג. לתפקיד שחקנית החיזוק העונתית נבחרה הדוגמנית מורן נמני.