שימי תבורי מעביר את הקרב עם האמרגן יואל בן אמו לפסים משפטיים. לפני כשבועיים שלח בא כוחו של תבורי, עו"ד מתן שוק, מכתב לבן אמו ובו התראה לפני נקיטת הליכים משפטיים ובקשה לעגן את זכויות היוצרים של תבורי בכל שנות הקריירה שלו, כמו גם להפסיק להפר את זכויות היוצרים, להפסיק להציג את עצמו כאמרגן של תבורי, לא ליצור יותר קליפים מהשירים של הזמר ולא לשתף את הסרטונים ביו־טיוב. כמו כן, בשלב ראשוני מבקש תבורי פיצוים ללא הוכחת נזק בסך של עד 100אלף שקל בגין כל הפרה של זכות היוצרים שלו. וחוץ מזה, בכוונת תבורי, כך על פי עו"ד שוק, להגיש תביעה על נזקים שנגרמו לו המוערכים ב–500 אלף שקל.

בן אמו, כבר הכנת כתב הגנה?

"קיבלתי מכתב מעו"ד שוק, ואני בשוק ואני לא מבין. הוא רוצה ממני 600 אלף שקל? אני אכתוב לו מכתב מעו"ד שאני רוצה ממנו מיליון דולר. סליחה, מיליון דולר הוא חייב לי. זהו. הוא חייב לי על 30 שנה שלא הרווחתי ממנו כלום. אני מתכוון לקחת להם הכל מההתחלה עד הסוף".


שימי תבורי (צילום: אור גפן)
שימי תבורי (צילום: אור גפן)

>דליה מזור, ליאת אשורי, לאה שנירר, יעל חולדאי ואורנה דץ צעדו על מסלול תצוגה משותפת וחגיגית של עמותת "רוח נשית" ורשת האופנה קרייזי ליין, שפתחה את יריד "טרנדה" לקהל הרחב, עד מחר, במתחם התחנה בתל אביב. היריד יציע פריטי מעצבים במחירים סמליים, וההכנסות קודש לתרומה לטובת העמותה הפועלת למען עצמאותן הכלכלית של נשים נפגעות אלימות.

אורנה דץ (צילום: אלירן אביטל)
אורנה דץ (צילום: אלירן אביטל)

>רשת העין השלישית בחרה לקמפיין הקיץ שלה את הדוגמנית אדלה אדרי. לצד אדלה הצטלמו גם הדוגמניות שרה הלר, שני רז ושרון גולדפסט.