ארבע שנים אחרי התפוצצות הפרשה: הבוקר (חמישי) השתחרר דני ביטון, אביו של אייל גולן ממאסר . בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע לפני שנתיים את  ביטון  בן ה-67 מאור עקיבא לאחר שהודה  בעובדות כתב האישום המתוקן, במסגרת הסדר הטיעון שחתם עם פרקליטות מחוז ת״א.  העבירות בהן הורשע ביטון בין היתר הן הבאת אדם לידי מעשה זנות בנסיבות מחמירות ושיבוש מהלכי משפט.

נציגת הפרקליטות הודיעה אז כי נפגעות העבירה הביעו את הסכמתן להסדר הטיעון: "הוא על דעתן, הן אפילו בכו מתוך הקלה שלא תצטרכנה להעיד ולעבור שוב את החוויה הזו״. ביולי 2016 פנה ביטון לוועדת השחרורים של שב״ס לאחר שריצה כ- 14 חודשים בכלא מעשיהו וכאמור הגיש בקשה לקיצור מאסרו לוועדת השחרורים.  ועדת השחרורים דחתה את בקשתו . 

ב-2013 החלה חקירה משטרתית נגד גולן, אביו דני ביטון ואחרים בחשד לבעילה אסורה בהסכמה של קטינות במה שכונה "פרשת משחקי חברה". בנובמבר 2013 פורסם שמו של גולן בהקשר זה. מסקנת החקירה הייתה כי לפחות ארבע מהקטינות העידו עדות שקר בחקירתן. על כן בפברואר 2014 הודיעה הפרקליטות על סגירת התיק נגד אייל גולן, אך נגד האב הוגש כתב אישום ובמסגרת הסדר טיעון, והוא הורשע בעבירות מין במעריצות של גולן ונידון לשנתיים מאסר בפועל.

ככל הידוע ניתק גולן קשר עם אביו ולא מוכן לשמוע את שמו. בקרבתו טוענים כי מדובר בנזק תדמיתי שעשתה הפרשה החמורה לקריירה של גולן באותן שנים .
סימי ביטון - תורג׳מן, אשתו של דני ביטון מסרב בתגובה: " הכל בסדר, דני השתחרר. הכל בסדר".  מטעמו של אייל גולן נמסר כי "אין לנו קשר עם דני ביטון".