איש העסקים עופר נמרודי ורעייתו רווית, זכתה לחגוג בסוף השבוע שעבר בת מצווה מתוקה במיוחד. אל בית המשפחה בישוב היוקרתי סביון, הוזמנו חברים קרובים למסיבת 'עולם הממתקים', שכללה גם הופעה של סטטיק ובן-אל תבורי. התלבשו יפה והגיעו לברך: יעקב ורבקה נמרודי, סמדר רינות- נמרודי, איתן אלדר, מוקי ורונית שניידמן, רוני שטאן שהפתיע את כלת השמחה עם תמונת ענק שלה שהתנוססה על גבי מכונית ה'רולס רויס' שלו; ישראל וציפי פרל, אורלי שרם וראובן שפונגין, מני ויצמן, רותי וזאב רוטשטיין, מוטי וקרן פרנסס, מיכל וגיא ברעם, רז'ין ומושיק גנזי, חלי ואייל דוידס, רני והילה רהב, עופרה ורפי אלול, איל וולדמן וז'אן בן אהרון ואבנר וחלי קז. המוזמנים ייפגשו בקרוב שוב, שכן עוד החודש, באותו המקום בדיוק, תערך מסיבת החתונה של יהונתן, בנו של עופר נמרודי.

עופרה ורפי אלול (צילום: אביב חופי)
עופרה ורפי אלול (צילום: אביב חופי)

ראובן שפונגין ואורלי שרם
ראובן שפונגין ואורלי שרם



2. ביום חמישי בשבוע שעבר, התייצבו צביקה וגילה לימון, במוזיאון נחום גוטמן לאמנות בתל-אביב, לאירוע פתיחת התערוכה 'חדר מילוט', שבמסגרתה מציגים לא פחות מ-11 אמנים צעירים. אירחו את האירוע: אוצרות התערוכה - דליה לוין ומירי בן משה-ונציה; וד"ר ציפי לנדאו – יו"ר המוזיאון.

3. חברי פורום הקהילה העסקית של מותג הרכב Audi , התכנסו בשבת בחוות S-Bar בקיבוץ אלונים. החברים הגיעו לצפות בתחרות הסוסים Derby 2017 – הנחשבת לתחרות מובילה בישראל לרכיבה בסגנון Western. טובי הסוסים, המאמנים והרוכבים, נתנו ׳שואו׳ והתחרו על פרסים כספיים במספר מקצים. בלט בנוכחותו: אורח הכבוד, שגריר גרמניה בישראל, דר' קלמנס פון גטצה, שהגיע מלווה במשפחתו, כאורח של יבואנית אודי לישראל - צ'מפיון- מוטורס. צפו ושוחחו עם השגריר: פרופ' יצחק סוארי, דר' יורם טורבוביץ' וארז וציפי ויגודמן.

קלמנס פון גטצה, יניב אורון ויורם טורבוביץ'  (ערן לם)
קלמנס פון גטצה, יניב אורון ויורם טורבוביץ' (ערן לם)

4. יבואן המשקאות מיקי אקרמן ניצח במהלך סוף השבוע החולף, על חגיגות יום הולדתה ה- 60 של רעייתו קרן. חברי המשפחה הוזמנו למלון ׳ריף אורכידאה' באילת, שם נהנו מלו״ז צפוף שכלל: מסיבות רוויות אלכוהול, מצב רוח טוב, ריקודים והופעות של משה פרץ ותיסלם עם דני סנדרסון. על הפקת האירוע המושקע עמלו טלי ואלינור אנג׳ל, ועל החלק הקולינרי המוקפד באירוע המתמשך, הופקד השף ארז קומרובסקי.

5. שר החוץ של קוסטה ריקה, מנואל גונזאלס סאנז הגיע השבוע לביקור רשמי בישראל. השר הגיע במטרה לקדם את היחסים המסחריים בין המדינות וזכה לקבלת פנים חמה. בשלישי בערב, בגינת מלון הבוטיק היוקרתי 'נורמן' בתל אביב, נערך אירוע לכבודו של השר. נפגשו בתל אביב וחלמו על גלישת גלים בחופי קוסטה ריקה: ציפי חוטבלי - סגנית שר החוץ, אסטבן פנרוד - שגריר קוסטה ריקה בישראל, נתן אלאלוף - נשיא קבוצת אלאלוף וקונסול הכבוד של קוסטה ריקה בישראל ורעייתו לימור, המיליארדר הקנדי סילבן אדמס אלוף העולם ברכיבה על אופניים לגילו שנכח בערב וסיפר כי הוא מתכוון להביא לארץ תחרויות רכיבה בינלאומיות, שולם לפידות - מנכ"ל קבוצת אי די בי, בועז שוורץ, מנכ"ל דויטשה בנק ישראל ורעייתו האדריכלית קיקה שוורץ, אורית אפרתי, ד"ר ציפי ויגאל לנדאו, נוני ועמוס מלכא, מיכאלה ברקו ורון צוקרמן, מירי טוכמאייר, מנכ"ל המלון המארח ירון ליברמן, ריבי ויוסי אירני, מירי וסמי עזורי, פרופסור רוני גמזו, נעמי ניר וקובי רוגובין, רוני וסיון שטרנבך, אורלי ורונן אשכנזי, ענת ושמואל פרנקל, מירב כהן, גיל וזיו ביילין, ארז נבון, האדריכלית אירמה אורנשטיין, שלי גפני ואופק קאירי ויצחק אלדן.

מנואל גונזאלס סאנז, שולם לפידות ונתן אלאלוף (צילום: אביב חופי)
מנואל גונזאלס סאנז, שולם לפידות ונתן אלאלוף (צילום: אביב חופי)

לימור אלאלוף נוני ועמוס מלכא
לימור אלאלוף נוני ועמוס מלכא

מיכאלה ברקו ורון צוקרמן
מיכאלה ברקו ורון צוקרמן

6. עופר גואטה - הבעלים של 'יקבי ירושלים', ארז וינר מנכ"ל היקב, סם סורוקה היינן הראשי, וגיל צפריר- מנכ"ל מלון 'פרימה פארק ירושלים' חברו בשלישי לאירוע השקה של שיתוף פעולה בין היקב למלון. במסגרת שיתוף הפעולה הוחלט שהמלון ישמש כמרכז המבקרים של היקב וייערכו בו על בסיס קבוע אירועים של היקב.

ארז וינר וסם סורוקה (צילום: יח"צ)
ארז וינר וסם סורוקה (צילום: יח"צ)

7. ברביעי בערב בפארק הירקון, יוסי גביזון מבעלי קבוצת קרולינה למקה ברלין ואורן בר גיל סמנכ"ל ומבעלי קבוצת מותג משקפי השמש, אירחו את מתחם ה- VIP בהופעה המדוברת של להקת איירוסמית'.

על הקייטרינג הופקדו השף אביב משה וטל חובש מקייטרינג 'פלפל'. התמנגלו במתחם ועברו ממנו היישר לגולדן רינג: לילך אשר טופילסקי שהגיעה עם בעלה האדריכל מארק טופילסקי ושני ילדיהם, אור ואורנה אלוביץ', רינת ומוטי כוזהינוף, אריאל פינטו מנכ"ל מרצדס, אירית בטאט ששמחה לפגוש את רונן שטיין, דני פדרמן ומרטין גל, גלית פרבר שרצקי, רפי גמיש מנכל המכללה למנהל וכמובן הפרזנטורית בר רפאלי.

אורן בר גיל ובר רפאלי (צילום: שוקה כהן)
אורן בר גיל ובר רפאלי (צילום: שוקה כהן)

אורנה ואור אלוביץ' (צילום: רפי דלויה)
אורנה ואור אלוביץ' (צילום: רפי דלויה)

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)


הילה רהב
כבר מוכנה לקיץ בשמלת מיני כחולה לבית האופנה של ויקטוריה בקהאם, בשרוול קצר מתנופף, המשלבת הדפסים משעשעים שמקלילים את הגוון הרציני. משקפי השמש המיוחדים ותיק הצד באדום אש, הם התוספת המושלמת.

חולצת האוברסייז הרומנטית בצבע שחור שלבשה רז'ין גנזי, לא גנבה את ההצגה למכנסי הפאייטים הכסופים בסגנון בת הים הקטנה והמעושרת, שכנראה סובבו ראשים. שרשרת החרוזים הארוכה בשחור-כסוף-מבריק, חיברה הכל למראה ערב זוהר.

מירי חבס שילבה את החולצה הקצרה שלה עם חצאית מיני א-סימטרית מושלמת, בלוק בסגנון לנז'רי יוקרתי שמשלב תחרה, בדים שקופים ועיטור פנינים שמתכתב עם הנקודות על הטופ. מעלי העקב ועגילי היהלום הצמודים, מדגישים את חמישים הגוונים השחורים של המראה