תקרית לא נעימה לאייל גולן השבת: הזמר הנערץ נאלץ להזמין משטרה לביתו שברחובות לאחר שמעריצה הגיעה למקום מגוריו ולא הסכימה לעזוב את המקום. ככל הנראה מדובר באישה לוקה בנפשה המוכרת לרשויות. הנערה עזבה את המקום בסופו של דבר כאשר שוטר הגיע למקום וליווה אותה למונית. 



במקומון "רחובות היום" דווח כי האישה הסתובבה סמוך לביתו של גולן והציעה לעוברים ושבים שישים אלף שקלים אם יפגישו אותה עם אלילה, הזמר הנערץ. במשטרה הכחישו דיווח במקומון על כך שהנערה עוכבה לתחנת משטרה. 

מליאם הפקות, החברה של גולן, נמסר: "אותה אשה הטרידה את מנוחת הזמר במשך שבוע ולא נותרה לו ברירה אלא לפנות למשטרה . האשה התבקשה לעזוב את המקום אך חזרה כל לילה מחדש וביקשה להפגש עם הזמר . למרות הבקשות להפסיק את המטרד היא חזרה לילה לילה" .

 

הפמליה

A post shared by eyalgolan1 (@eyalgolan1) on

מדובר בימים לא קלים לגולן, שעובר בימים אלו פרידה מתוקשרת מזוגתו רוסלנה רודינה. השניים שומרים על קשר כדי לתאם את גידול בנם המשותף, יאן. גולן סיפר לאחרונה: "אני לא נוהג לדבר על דברים כאלה ועל חיי האישיים, אני רק אגיד שאצל בני זוג קורה שמגיעים למקום שפחות מסתדרים אבל אני חייב להגיד שהכל באווירה טובה." סיפר גולן. "אני רואה המון זוגות שנפרדים במלחמה וכאלה אבל כאן זה לא המקרה, אנחנו מדברים כמעט כל יום יש לנו ילד משותף, אנחנו נישאר חברים טובים. הייתה לנו תקופה מדהימה ביחד, אני מאוד מעריך אותה ואוהב אותה וכמו שאמרתי לה תמיד אהיה שם בשבילה".