מה עוד אפשר להגיד על הוונדרוומן שלנו גל גדות שכובשת את העולם בסערה עם יציאת הסרט החדש שלה לאקרנים? היא יפה, חכמה מוכשרת ועכשיו מוכיחה שוב, שהיא מעל הכל אנושית! גדות, אמא לשתיים תוייגה בפוסט של אמא שהתרגשה מהמכתב שהבת שלה השאירה על השולחן, המוקדש כולו לגיבורת העל האהובה עליה וונדוורמן.

" גל היקרה אני מאד אוהבת וונדר וומן זאת אומרת שזאת את. אז אם לא אכפת לך את יכולה בבקשה להכין משחקים ופיג'מות וגלשנים של וונדר וומן? באהבה זואי ורדי בר. אני בת שבע וחצי"



כמו הורים רבים, גם ליאת ורדי בר בחרה לשתף את היצירה של בתה זואי, וקיוותה שמישהו ינשוף "פווו מעומק הריאות ולקוות שיגיע אליה" ואכן כך קרה. יממה בלבד אחרי פרסום הפוסט, בזכות השיתופים והתיוגים, גל גדות בכבודה ובעצמה הגיבה לבת ה7.5 על בקשתה הכנה.

האמא המאושרת חזרה לפייסבוק והקדישה פוסט לכוכבת האהובה. "ואז הגיעה גל גדות, עם טונות של קסם אישי וכוחות על של להשאר בת אדם גם כשאת מחזיקה בכוחות שמסוגלים לעצור את כדוהא.....בעיני זה ענק ומעיד ככ הרבה על האשה הזו שהיא וונדר וומן מבחוץ ומסתמן שגם מבפנים". עכשיו חייבים לסלוח לה על זה שהיא לא הגיעה לפרימיירה של הסרט בארץ.