בשישי שעבר פרסמה ליאורה את הדיאלוג (ובעיקר המונולוג) עם ענבל אור, שניסתה בכל דרך לגרום לה לפרסם שאבי בנה, נמצא ברומן עם דוגמנית ידועה ושגם היא, ענבל, נמצאת באהבה גדולה. אלא שאחרי הפרסום חטפה אור רגליים קרות והעבירה לליאורה את המסר הבא:

"ליאורה שלום. ראשית, אבקש לתקן את כל נושא המתקשר שפנה אלי באמצעות פייסבוק במטרה להכפיש את שמו של שלומי טהורי. שנית, אבקש להתנצל בפני שלומי טהורי, אב בני ובן זוגי לשעבר, על ששיתפתי פעולה עם רכילות צהובה. מדובר בשקר רע שכל מטרתו לפגוע בשלומי ולגרום לסכסוך בינינו. לעניין הבחורה, אחרי ששלומי הוכיח לי שמדובר בילדה שלו, אני מתנצלת על כך שהאשמתי אותו לשווא. והדבר האחרון, איני מצויה בזוגיות וכל אותם הדברים נאמרו מתוך כעס. אני חוזרת בי מהכל.

״ליאורה, בנוסף אבקש שתפרסמי התנצלות בשמי על הדברים שנאמרו על אב בני, ושאני חוזרת בי מכל מה שנאמר על ידי וההכפשות אשר הכפשתי. זה היה בשעת כעס. מצער שעשית שימוש ציני בדברי, ומאחר שהכל בינינו נעשה בצורה כתובה, יש תיעוד להכל. תאשרי לי בבקשה שתדאגי לפרסם זאת באופן מיידי וללא כל דיחוי, ענבל. תוסיפי את התנצלותי בפני שלומי טהורי״.


אור, את לא חושבת שאת צריכה להיות אחראית לדברים שאמרת על בן הזוג שלך?

״חבל שאת משתפת פעולה עם הצד השני. ברור לך שלשקר אין רגליים. כל מי שפעל נגדי ישלם את המחיר".

ענבל אור (צילום: פלאש 90)
ענבל אור (צילום: פלאש 90)

>שגרירות סלובניה חגגה בשבוע שעבר במרכז פרס לשלום 26 שנות עצמאות למדינה ו–25 שנים לכינון היחסים עם ישראל. האירוע נערך בחסות מותג מוצרי החשמל הסלובני gorenje. בלטו: שגרירת סלובניה בישראל ברברה סושניק והשרה איילת שקד.

>אם תרצו לפגוש מקרוב את גיא ויהל, עידן יניב או דניאל סולומון, תדעו שהם, יחד עם זמרים נוספים, מגיעים החודש לסניפי בנק מזרחי טפחות ברחבי הארץ במסגרת פעילות "נפגשים" של הבנק. הפעילות פתוחה בחינם ללקוחות כל הבנקים, ככה שאתם לא חייבים להיות בעלי חשבון בבנק של דביר.

>לידיעת הקוראת שרה נתניהו: מעצב הפנים המוביל מושיק גלאמין דואג גם לעיצוב הגוף שלו עצמו. ליאורה גילתה אותו באמצע האימון השבועי הקבוע שלו במכון הכושר ems club, סניף יפו.

מושיק גאלמין (צילום: יח"צ)
מושיק גאלמין (צילום: יח"צ)

>קבלו את לי אלון, בעלת מותג בגדי הים LILO SWIM, בקמפיין הקיץ של נעלי Saucony Originals.

לי אלון (צילום: מרינה מושקוביץ)
לי אלון (צילום: מרינה מושקוביץ)