צמד הפלא סטטיק ובן אל תבורי ממשיכים לחגוג את ההצלחה שלהם אחרי הלהיט הענק שייצא לאחרונה "טודו בום" ולצד הופעות בחתונות השוות של הביצה, הם חוזרים לסט הצילומים של קסטרו, ומצטרפים לנבחרת הפרזנטורים של החברה הכוללים את נטע אלחמיסטר, דר זוזובסקי ועומר דרור.

במהלך הצילומים, התראיינו השניים לגדעון אוקו בחדשות ערוץ שתיים וסיפרו על הצלחת השיר, שזכה ללמעלה מ-15 מיליון צפיות ברשת, דבר שמרגש אותם אבל לא באמת מכניס להם כסף. "לא ידענו אם השיר יתפוס, אנחנו לא מסתכלים על מוזיקה בצורה הזאת...היה ממש בא לנו להוציא את השיר הזה, לא חשבנו אם זה יתאים לקיץ או לא". סיפרו, ולמה טודו בום? לעומת מה שחשבתם, לא בגלל שסטטיק הוא מאומץ מברזיל, כי לראשונה הוא חושף שהוא מעולם לא פתח את תיק האימוץ שלו "אני לאו דווקא יודע אם אני מגיע מדרום אמריקה או מברזיל... אין לי מושג, יש לי את הלוק אבל מי יודע בסוף אני אגלה שאני בכלל מנפאל ".


באו לעשות בלאגן. סטטיק ובן אל תבורי (צילום: אורית פניני)
באו לעשות בלאגן. סטטיק ובן אל תבורי (צילום: אורית פניני)

לא חשוב מאיפה הוא מגיע, אלא איפה הוא גדל, ותבורי ציין שסטטיק מרגיש בבית על הסט, שהיה בהשראת קרקס והוא בעל כישורי לוליינות מלידה הכוללים סלטות באוויר. פעלולים מתבורי לא תראו, כי הוא סיפר שהמקסימום שהוא מוכן להתנסות בו זה קפיצה על הטרמפולינה.

לא משנה מאיפה באו
לא משנה מאיפה באו

נבחרת הדוגמנים
נבחרת הדוגמנים