רק אתמול התרגשתם יחד עם משפחת פיק למשמע המאורע המרגש כי קוונטין טרנטינו הציע נישואים לבת הזוג שלו דניאלה, הבת של צביקה פיק ומירית שם אור. בפתיחות גמורה, התראיין היום אבא פיק ליעל דן בגלי צה"ל ופתח הכל על היחסים של בתו עם הכוכב ההוליוודי.

"הוא הציע לה נישואין כמקובל, אני לא הייתי שם, הם בלוס אנג'לס. הוא חמוד מאוד, הוא עושה את הכל בסטייל, הפתיע אותה למרות שזה היה נראה שזה הכיוון. יש להם זוגיות מאוד יפה. אני שמח מאוד עבורם. לא פגשתי אותו מעולם, אצלנו הפולנים עד שזה לא רציני, אנחנו לא נפגשים".

לגבי פער הגילאים פיק לא מודאג, "היא בת 33 הוא בן 53. אני הבנאדם האחרון בעולם כדי לשאול על פערים. ביני ובין אשתי יש פער יותר גדול ואנחנו זוג למופת עם שני ילדים, מהזוגות היציבים בעולם הבידור. הוא מתנהג כמו שצריך, הם זוג חמוד כזה. הרבה פרמייריות, הרבה הוליווד, הרבה אנשים. אני יודע ממנה שהיא מאושרת מהזוגיות והוא מאושר. קשה להם מאוד בימים אלה, כי כל העולם גועש ורועש, מאות כתבים וכתבות מנסים לתפוס אותם, ומי זה, ומי זה אבא שלה ומי זאת אמא שלה" סיפר בגאווה.


זוג נוצץ. קוונטין טרנטינו ודניאלה פיק (צילום: גטי)
זוג נוצץ. קוונטין טרנטינו ודניאלה פיק (צילום: גטי)

"היא גדלה בבית כזה, זה לא חדש לה. אבל הבלאגן סביבם חורג מכל דבר מקובל. מצלצלים מכל העולם, וכותבים בכל העולם. בגלל כשרונו וגודלו של האיש והעובדה שהוא אף פעם לא היה נשוי.אני לא רואה כמעט סרטים, ראיתי שני סרטים שלו סך הכל, אבל אפשר לראות שהוא איש מוכשר, שעושה את הכל כמו שצריך. קטונתי מלחלק לו מחמאות. הוא מוכשר בצורה בלתי רגילה, והוא כזה נחמד מאוד, לפי השיחה שהייתה לנו.

אולי לא נפגשנו אבל שוחחנו בטלפון, הוא מכיר את מה שאני ומי שאני, הוא הקפיד לקרוא לי "סר". אנחנו מאוד שמחים. היא מקפידה לחלק את הזמן שלה בין תל אביב ללוס אנג'לס והם יגיעו לארץ עוד שבועיים שלושה. אני מחבב אותו, הוא שומע את המוזיקה שלי, מאוד אוהב. הוא מכיר ויודע, אבל זה פחות חשוב. הם מסתדרים יפה, ואני מאחל להם בהצלחה. עוד נעדכן בהתפתחויות".

לא נפרדים (צילום: רויטרס)
לא נפרדים (צילום: רויטרס)

צביקה פיק ושירה מנור ( (צילום: ברק פכטר(
צביקה פיק ושירה מנור ( (צילום: ברק פכטר(