נסיכת הפופ בריטני ספירס, שנחתה לפני כיממה לפנות בוקר בישראל לקראת הופעתה הראשונה כאן, שתיערך מחר בפארק הירקון גני יהושע בתל אביב, עוררה סערה כשהחליטה לבטל את הפגישה שתוכננה על פי השמועות כבר לפני כחודש להתרחש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה. לשכת רה"מ עודכנה לגבי ביטול הגעתה. לפי היח"צ המלווה את הגעתה של הכוכבת, לא היה מתוכנן מפגש כזה, שעל ידי גורמים שונים דווח כי היה אמור לכלול השתתפות ילדים חולי סרטן, אך הם מסרו כי ספירס הזמינה את הילדים להגיע למופע מחר ולהיפגש איתה מאחורי הקלעים.

עד עכשיו ספירס לא הייתה ממש דיווה כי להבדיל מזמרים הוליוודים כמו ג'סטין ביבר, שמגיעים במטוסם הפרטי, נחתה ספירס בנתב"ג בטיסת אל על מהונג קונג, היישר מסיבוב הופעות הבינלאומי שלה באסיה, מלווה בצוות הניהול שלה, אביה ולהקתה. לצד נחיתתה הושלמו ההכנות להקמת במת המופע בפארק. 

הופעתה בישראל היא האחרונה במסע ההופעות שלה, כך פרסמה הכוכבת בחשבון הפייסבוק הרשמי שלה, כשכתבה כי מדובר ב"עצירה אחרונה בתל אביב ביום שני". הכוכבת, שהתחמקה מצלמי הפפראצי שהמתינו לה ביציאה משדה התעופה, הגיעה עם שיער אסוף, כובע מצחייה, מכנס קצר וחולצת ספורט, והועברה מיד לאולם מצדה, שם החתימה את דרכונה ועזבה במהרה עם שיירה למלון דן תל אביב, בו היא שוהה בסוויטה המלכותית.


בריטני ספירס בישראל. ביטלה את הפגישה עם הזוג נתניהו. צילום: אבשלום ששוני
בריטני ספירס בישראל. ביטלה את הפגישה עם הזוג נתניהו. צילום: אבשלום ששוני


כמו כן, בריטני העדיפה לנסוע למלון ברכב מרצדס, בעוד ששאר הצוות שלה הסתפק ברכבי הוואן. גם בכניסה למלון התחמקה הזמרת משלל המעריצים שהמתינו לה בשעות הלילה והבוקר המוקדמות ועלתה ישר לסוויטה שם המתינו לה רשימת דרישותיה, בין היתר סוויטה נקייה מאלכוהול וריח של עישון, קומה מבודדת מאורחים, מערכת מוזיקה, סידורי פרחים וניירות ריחניים.

את היום הראשון שלה בישראל היא העבירה ברובו בהשלמת שעות שינה מהטיסה הממושכת בחדרה המפואר. כשהתעוררה הזמינה ארוחת בוקר לחדרה וירדה לחדר הכושר של המלון לחימום גופה לקראת המופע. בתום האימון, במקום לרדת לחופי תל אביב וליהנות מהשרב הכבד, היא הסתפקה בנוף הים שלה מהמרפסת. 
 
בנימין ושרה נתניהו. ספירס הבריזה להם. צילום: פלאש 90
בנימין ושרה נתניהו. ספירס הבריזה להם. צילום: פלאש 90


לאחר שמזג האוויר הפך לנעים יותר, בשעות אחר הצהריים המאוחרות, הזמרת לא וויתרה על ביקור במקומות הקדושים וירדה לירושלים, שם טיילה בעיר העתיקה, בכנסיית הקבר ובכותל המערבי.

למעלה מ-50 אלף איש צפויים למלא את הפארק הערב, כאשר בעקבות המופע יתבצעו שינויים בהסדרי התנועה בכבישים, וברחובות המובילים והסמוכים לו.