"עוד יום, עוד דרמה"? נראה שמשפחת קרדשיאן חוזרת לכותרות כששוב רוב הבן היחיד במשפחה עושה דרמות וצרות. אתמול, בשעות הערב בישראל ובשעות הבוקר המוקדמות בלוס אנג'לס, כוכב הריאליטי התחיל במלחמת התשה כנגד ארוסתו לשעבר ואם בתו בלאק צ'יינה.

הפעם, טוען קרדשיאן כי מי שכמעט הייתה אשתו משתמשת בסמים ושותה אלכוהול, בגדה בו בזמן שהיו יחד ושולחת לו תמונות אינטימיות שלה בזמן שהיא עם גברים אחרים. הוא, לא נשאר חייב והחליט לשתף חלק מהסרטונים והתמונות ללא צנזור של איבריה המוצנעים. וזה לא הכל, כחלק מהנקמה לצ'יינה, רוב פרסם סרטון, שמסביר לכל אלו שתהוו איך האמא הטרייה הצליחה להשיל את כל המשקל שהעלתה לאחר הלידה הוא חשף כי הוא שילם 100 אלף דולר עבור ניתוחים שיסדרו כל מה שהם יכולים.

נתפס בלייב. רוב קרדשיאן (צילום מסך אינסטגרם)
נתפס בלייב. רוב קרדשיאן (צילום מסך אינסטגרם)


הנקמה המתוקה
הנקמה המתוקה

אז כמובן שהעוקבים ואולי צ'יינה בעצמה דיווחו על הפוסטים העצבניים כ"לא נאותים", וחברת אינסטגרם החליטה למחוק את חשבונו לחלוטין. זה לא עצר את קרדשיאן, והוא המשיך את המלחמה נגד אם בתו דרים בטוויטר, שם הוא עוד לא נחסם. כרגע, הורדת החשבון שלו מהרשת היא אחת הבעיות הקטנות שלו, כי בקליפורניה הפצת תמונות שכאלה הן לא חוקיות והוא עלול להסתבך עם המשטרה, אבל זה לא משנה כי רוב הכריז " תודה לאל שגיליתי את האמת, צ'יינה בבקשה תפני לעזרה"

תודה לאל!
תודה לאל!

"במיטה הזו אני וצ'יינה עשינו את הבת שלנו"
"במיטה הזו אני וצ'יינה עשינו את הבת שלנו"