אחרי שעבר את אחת התקופות הקשות בחייו, כשטופל במחלת הסרטן, כשבעצם לא היה לו שום סימן למחלה הארורה, נקבע מותו של הזמר והשחקן אמיר פרישר גוטמן, שטבע בסוף השבוע האחרון כשקפץ להציל את אחייניתו בת החמש שנסחפה בים. הוא שהה בחוף לא מוכרז, סמוך לנווה ים שבעתלית, עם משפחה וחברים. הוא הצליח להציל את אחייניתו, אך לא הצליח לצאת מהמים בעצמו. הזמר והשחקן היה מחובר למכשירי הנשמה במשך כיממה, אך לבסוף הצוות הרפואי נאלץ לקבוע היום (ראשון) את מותו.

פרישר גוטמן, הבעל של ינאי ואביו של רוי, הצליח לחזור לעצמו והשתקם מהטיפולים הכימותרפיים שעבר אך סיים את חייו בדרך טרגית אחרת. פרישר גוטמן (שנולד כפייגר ושינה במהלך הזמן לפיי גוטמן) התוודע לעולם ב-1997 כשהצטרף ללהקת הבנים פורצת הדרך בישראל "היי פייב", שהפכה להיות אבן דרך במוזיקה הישראלית והיוותה מודל לחיקוי ללהקות אחריה. לאחר פירוק הלהקה בשנת 2000, החמישייה הייתה אמורה להתאחד בשנה שעברה, אך התוכניות כאמור השתנו כשפיי גוטמן התאשפז עקב כביכול מחלת הסרטן, כך שהאיחוד לא יצא מעולם לפועל. 

במהלך השנים הזמר השתתף בהפקות פסטיגל שונות, עבד ככוראיגרף ובשנת 2009 נישא לינאי פרישר, שאת הטקס ערכה גילה אלמגור, במה שהיווה פריצת דרך כאחת מהחתונות החד מיניות הראשונות של אדם מפורסם בישראל. ב-2013, השניים החליטו להביא לעולם ילד משותף, ודרך אם פונדקאית הולידו את רוי, בנם הבכור בן ה-5. לאחרונה, המשפחה כולה הצטלמה לדוקו ריאליטי "מחוברים" שם סיפרו את סיפור המשפחה על החיים שאחרי המחלה, כשהתכנים בין היתר תיעדו את אותו בוקר בים, טרם שודרו והיו אמורים לחשוף עוד חלק משמעותי בחייו. בנוסף, החליט אמיר פרישר גוטמן להגיש תביעת ענק לפני כשבועיים נגד בית החולים איכילוב שטיפל בו בזמן ה"מחלה", והעניק לו אבחון שגוי. 




פרישר גוטמן שאובחן בשוגג בשנה החולפת כחולה סרטן ועבר טיפולי כימותרפיה קשים, כבר הספיק לתעד את התקופה הנוראית בחייו לכדי סרט מרגש וסוחט דמעות אך נראה כי שם זה לא נגמר וגוטמן חזר במהרה לעשייה ויצירה ונתן לסיפור הרשלני שחווה עוד במה. הזמר ששירה הייתה כל עולמו החליט לעשות מעשה והתחיל לכתוב תסריט המגולל את סיפור החיים שלו לכדי מחזמר שירים. המופע יספר את השתלשלות האירועים בחייו החל מההצלחה הגדולה של להקת הבנים היי פייב, חלה בנטיות המיניות, הקשר המיוחד והמשפחתי עם בן הזוג ינאי פרישר והבן המשותף שלהם רוי ועד המחלה והמאבק הממושך בה. את סוף הסיפור, הוא בטח לא ציפה.