אין כמעט אחד בתעשיית הבידור המקומית, שלא התפלל לשלומו של הקולגה אמיר פרישר גוטמן כשנלחם כביכול על חייו בשנה שעברה, כשאובחן כחולה סרטן. עכשיו, בדיוק שנה אחרי, כשהתגלה שגוטמן כלל לא חלה במחלה וקיבל טיפולי שווא, הוא החליט לחגוג את "יום הולדתו" החדש. את המאורע המרגש חגגו החברים ובני המשפחה בסוף השבוע בחוף "נווה ים", לא רחוק מעתלית והשמחה הפכה לעצב. בשבת בבוקר, נפשה החבורה בים, ופרישר גוטמן נחלץ לעזרתן של אחייניתו וחברת משפחה כשהן נסחפו בזרם האימתני של הים. הוא איבד כוחות, הציל את הבנות אך טבע בעצמו. ממש ברגעים אלו נלחם שוב על חייו, והקולגות לתעשייה מסרבים להאמין.

מרגע היוודע הסיפור המזעזע, על חבר קרוב, אדם שכבר נלחם על חייו פעם אחת נמצא בסיטואציה קריטית שנית, הרשת התמלאה בבקשות תפילה ואיחולי החלמה מהירה והתאוששות, וכמובן חיזוק המשפחה. מצעירים עד מבוגרים, משחקנים עד זמרים מכל קצוות הז'אנרים, כולם מאחלים דבר אחד. לקבל את אמיר פרישר גוטמן חזרה.

גל גדות היישר מהוליווד שיתפה איחולים ואלו תקצירי הדברים: "אדם טוב לב ואמיץ שבניסיון להציל את אחייניתו מטביעה , הציל אותה וטבע בעצמו. זה גם גרם לי לחשוב על מה שמתרחש בארץ לאחרונה עם החלטת הממשלה למנוע מזוגות גאים לאמץ ולהביא ילדים.. אמיר (לפחות ממה שהצלחתי להתרשם מהתקשורת ומדברים ששמעתי מחברים משותפים) הוא אב ואיש משפחה למופת. כמה אנשים אתם מכירים שיסכנו את חייהם כדי להציל את חייו של אחר . ומי מחליט למי מגיע יותר או פחות להיות הורים. כולנו שווים בעולם הזה , אף אחד לא אזרח סוג ב'".



"אתה חייב לצאת מזה.. יש לך עוד כל כך הרבה מה לתת לעולם הזה. ניצחת הרבה מכשולים בחייך, גם את הנחשולים של הים תנצח" כתב יהודה לוי, בצירוף תמונה מרגשת של פרישר גוטמן בים, וקרן פלס שיתפה: "מסרבת להאמין שמשהו יכריע אותו, גבר של ניסים. הוא חייב לצאת מזה, והמדינה שלנו חייבת להתעורר מהר! אהבה היא אהבה. הלוואי על כל ילד זוג הורים כזה. אבא ואבא כמו ינאי ואמיר. מחבקת אותך ינאי".

"זה לא מגיע לו", כתבה שירי מימון, "זה טרגי בצורה לא אנושית". עדי שילון, חברת הילדות שיתפה: "מנסה להבין אם זאת הדרך גם עבורי להרגיע את הגודש הזה שמנסה להתרוקן בעזרת דמעות אחת לכמה דקות. חשבתי על זה, שהרשתות החברתיות משמשות בעיקר לתמונות של רגעי האושר שלנו, ואני לא בטוחה שאני יודעת איך משתמשים בכלי הזה לרגע כמו זה. אבל, אז דמיינתי אותך מתעורר, כמו חדש, כשחיוך מרוח על הפרצוף הכל כך יפה שלך וקורא את כל זה. נדהמתי איך בן רגע כל הפוסטים האלה הופכים שוב לשמחים. דמיינתי אותך מספר איך התרגשת לראות עד כמה אנשים אוהבים אותך ודואגים לשלומך, שהתחזקת מהעולם שכל כך צמא לכל מה שיש לך לתת, ושהבנת כמה אנחנו רחוקים מלשבוע מהיצירה שלך, מהאהבה שלך ומהדרך יוצאת הדופן לספר לעולם סיפור שממלא את הלב."




 

מתפלל לשלומו ובריאותו של אמיר פיי גוטמן

A post shared by eyalgolan1 (@eyalgolan1) on





 

מתפללים לשלומך @amirfguttman יכולת למוות פעם אחת,מתפללת שתצא מזה מהר

A post shared by Nelly Tagar (@nooltagar) on