לקראת העונה החדשה של התוכנית 'זוג מנצח VIP', אביבה תבורי מספרת על החוויה בהשתתפות בריאליטי ועל הפרידה מבן זוגה בזמן התוכנית ערן ברנע: "הקשר הסתיים במהלך הצילומים. שבוע לפני כן אנחנו פרשנו מהתוכנית והחלטנו כי כל אחד מאיתנו צריך לבחון את הקשר. אני לא יודעת אם התוכנית הזו היא טלטלה מכיוון שישנם זוגות ששרדו אותה כאילו דבר לא קרה. אני יכולה לומר שזה תלוי בחוזק הקשר. היינו יחד שנה וחצי וכשקיבלנו את ההצעה היינו בטוחים שנשרוד את מבדקי הזוגיות בה, אחרת לא היינו עושים זאת. הייתי על סף לסגור עונה ב'הישרדות' או ב'גולסטאר'. לא עשיתי את זה בכל מחיר." סיפרה 

"חשבתי שאני הולכת לסוג של הרפתקה. התוכנית היא תוכנית כיפית והייתי עושה אותה שוב. למרות שנפרדנו אנחנו בקשר טוב, אנחנו לא בברוגז. היה ריב קטן שעשו ממנו בתקשורת רעש. כשאנחנו רואים אחד את השני אנחנו צוחקים על הכל. כשאתה מגיע לתוכנית הזו עליך להגיע 'פרש' ולדעת שאני מגיע כדי לעבוד על הזוגיות שלך".

אביבה תבורי (צילום: אביב חופי)
אביבה תבורי (צילום: אביב חופי)


על הסיבה שהיא חזרה למרכז הבמה ולטלוויזיה מספרת: "אני כרגע מעניינת בגלל הבן שלי בן אל וסיפור חייו של שימי. גם אני עשיתי דברים שעניינו אנשים. השתתפתי בתוכנית 'להיות זמרת' למרות שאני לא זמרת והשתתפתי בתוכנית 'זוג מנצח' למרות שכנראה אנחנו לא זוג מנצח במקרה הזה. אמרתי שזו הזדמנות טובה לאנשים לראות מי אני ומה יש בי. הייתה לי הזדמנות להשיב לכל הטענות שהופנו כלפיי, טענו שאני מעדיפה רק כסף, שזרקתי את ילדתי, עושה בוטוקס ועוד. תמיד יגידו ותמיד ירכלו אבל היה לי את המקום על הבמה להראות שאני לא אדם ריקני ורדוד. יש בי תוכן ויש לי המון מה לומר. זה היה חשוב לי. אמנם הוצעתי סינגל מאד נחמד שיגיע לרדיו אבל זה לא העיקר".

על דעותיו של בן אל על אמו מספרת: "בן-אל אמר לי שזה נורא רגיש ללכת לזוג מנצח וצחק עליי שהלכתי לתוכנית 'להיות זמרת' אבל הוא הבן שלי והוא אוהב אותי". על משקלה מספרת: "אני לא מאבק על המשקל, פעם הייתי יותר עגלגלה ומאז החתונה עם עופר, בעלי לשעבר, רזיתי. אני עושה המון ספורט. אני בעד לאכול ולא סופרת קלוריות. אני מודעת ואכפת לי אבל אני לא בעד להרעיב את עצמך".

"עשו רעש תקשורתי" אביבה וערן ברנע
"עשו רעש תקשורתי" אביבה וערן ברנע

יש לה הרבה מה להציע. (צילום: רפי דלויה)
יש לה הרבה מה להציע. (צילום: רפי דלויה)