אין רגע דל במשפחת תבורי. עכשיו על הפיירול: שימי נגד אביבה, אשתו השנייה. תבורי לא אהב את הלכלוכים של אביבה תבורי עליו בכתבה שהתפרסמה לאחרונה וסירב להגיב לעיתונאי שפנה אליו. אבל אחר כך החליט לנצל את הבמה של ליאורה לתגובתו הארוכה: "היא משתמשת וזורקת. היא הייתה אמא רעה וזרקה את הילדים. אני טיפלתי בהם. היא אוהבת רק את עצמה. אישה רעת לב".

למה רעה?

"היא מדברת רק על עצמה, כל הזמן כותבת על עצמה. היא לא הייתה שם בחיים עבור הילדים שלה, גרה בדיזנגוף וזרקה את הילדים לאמא שלה. אני היחיד שהייתי שם עבור הילדים. תמיד מלאה בניתוחים וגרה בבתים מפוארים לעצמה. איזה הבדל בינה לבין יהודית. אלוהים. מסכנה יהודית, לו הייתה יודעת את האמת הייתה מתה, כמה סבל היא עוברת. עם נטלי וקארין היא רצה ללוות כסף לתינוקת, למיטה לעגלה ולמטרנות. את לא ראית דבר כזה. אני רואה בפעם הראשונה אמא כזאת".


הסיפור הוא אביבה.

"היא בזמנו רצתה לגור בדיזנגוף סנטר ולקחה את הילדים לאמא שלה ז"ל ועברה לגור לבדה בבית מפואר וחיפשה תמיד גברים עם כסף. היא ביקשה ממני מכונית ספורט מפוארת אדומה, ואיימה ולקחה לאבא שלה כסף וקנתה. זו הסיבה שעזבתי. צרת עין. גנבה ממני מהוויזה. רק כסף בראש שלה".

היו היה. שימי ואביבה תבורי (צילום: נעם וינד)
היו היה. שימי ואביבה תבורי (צילום: נעם וינד)

למה לא רצית להגיב על הכתבה?

"לא האמנתי שהיא תגיד כאלה דברים. הכתב שאל שאלות רגילות. הוא לא אמר שהיא תכתוב שאמרה שהזמנתי אותה לאורגיות. לא היה ולא נברא. אמרה שעצרתי אותה מללכת לתחרות מלכות יופי, בחיים לא שמעתי שהיא רוצה ללכת לתחרות מלכות יופי. היא זו ששמה את הילדים אצל ההורים שלה שנתיים–שלוש ואני הייתי בא להורים לבקר. תשאלי את בת־אל. שילמתי לה מזונות עד היום האחרון, נתתי לה וולוו, עשיתי לה את הרישיון נהיגה, השתמשה בוויזה שלי. היא זו שמלכלכת. אני בחור טוב מטבעי. ידעה את מספר הוויזה שלי והשתמשה במספר. רציתי ללכת למשטרה ולא הלכתי כי ריחמתי על הילדים, והיא מעיזה ללכלך עלי בעיתון? לא ציפיתי שבגלל שאני מפורסם ויהודית מפורסמת היא תפתח את הפה. הבן שלה מפורסם והיא עולה על הגל ומתחילה להוציא חומר אחרי 25 שנה פתאום. היא צריכה להתבייש בכלל לכתוב דברים כאלה. יש לה ילדים. היא צריכה להתבייש".

היא בכלל התראיינה בגלל התוכנית בערוץ 10.

"כל הכתבה היא עלי. וגם על יהודית. מה היא מתערבת? מאז הגירושים ועד היום אני בכלל לא בקשר איתה. פתאום היא שמה את השם שלי בתעודת הזהות. התחתנה פעמיים ורוכבת על השם שלי. היא אזולאי מהבית ואחר כך טלקר. מה היא חזרה לתבורי, מה לי ולה?".

הסבירה שזה השם הכי שווה.

"אני לא רוצה להגיד לך איזה התנהגות הייתה לה כלפי אמא שלה. כתבה שהאמא שלה לא רצתה אותי. אמא שלה הייתה מתה עלי. שתעזוב את הארץ יותר טוב לה".

אביבה תבורי, נסתום לכולם את הבוקה?

"אני מאחלת לשימי ויהודית מכל לבי בריאות הנפש. שבוע טוב שיהיה".

(צילום: יהונתן שאול)
(צילום: יהונתן שאול)

אביבה תבורי (צילום: אביב חופי)
אביבה תבורי (צילום: אביב חופי)