השחקנית לוסי דובינצ'יק ממשיכה להראות סימנים חיוביים של התאוששות וחזרה לשגרה מסוימת, לאחר ימים קשים שעברו עליה בבית החולים איכילוב בתל אביב, בעקבות פציעתה כתוצאה מנפילתה מהקומה הרביעית ממרפסת ביתה שביפו. "נסתרות דרכי האל, השיקום בעיצומו בזכות הצוות המדהים של איכילוב", כתבה הלילה (שלישי) השחקנית בפוסט שהעלתה לחשבון הפייסבוק שלה. 

"סרט טוב, בקרוב נדבר כולנו בפרטי. תודה על הפרחים האהבה המתנות ובעיקר האהבה והתפילות שהרעפתם עלי", כתבה עוד דובינצ'יק. 


אתמול השתחררה השחקנית מהיחידה לטיפול נמרץ כללי ותעבור להמשך טיפול בחטיבה האורטופדית. אתמול בבוקר היא מסרה: ״אני מודה לכולם על האהבה והתמיכה שאני מקבלת. זה מרגש ומשמח אותי בימים קשים אלו ונותן לי כוחות להמשך החלמה ושיקום". בנוסף, ביקשה דובינצ'יק מהתקשורת לכבד את פרטיותה ולא להגיע לבית החולים. 

לוסי דובינצ'יק. צילום: משה שי, פלאש 90
לוסי דובינצ'יק. צילום: משה שי, פלאש 90

ביום שישי האחרון מנהל היחידה לטיפול נמרץ כללי בבי"ח איכילוב, ד"ר עדי נמרוד, עדכן כי חל שיפור משמעותי במצבה של דובינצ'יק: "חל שיפור במצבה של השחקנית לוסי דובינצ׳יק והיא מוגדרת כעת במצב בינוני. לוסי חזרה להכרה, נושמת עצמאית ומתקשרת עם הצוות הרפואי ומשפחתה".

ביום שלישי שעבר בשעות הערב נפלה דובינצ'יק מקומה רביעית בנסיבות שעדיין אינן ברורות. היא פונתה במצב קשה ולא יציב על ידי כוחות הרפואה לבית החולים איכילוב, שם היא הועברה לחדר ניתוח והועלתה לאחר מכן לאשפוז ביחידה לטיפול נמרץ, כשהיא מורדמת ומונשמת במצב קשה.