שלומי לחיאני, ראש עיריית בת ים לשעבר, מצא מקצוע חדש בתום ריצוי העונש והיציאה מהכלא ועבר ממוניציפלי לבינלאומי: עסקים בתחום הנפט בסקנדינביה, והמשרד נמצא בהלסינקי, פינלנד.

לחיאני, מה חוץ מזה?

"אני בדרך לחופשה משפחתית ביוון, יום נפלא".


שלמה לחיאני (צילום: פלאש 90)
שלמה לחיאני (צילום: פלאש 90)

>השדר המיתולוגי נתיב רובינזון מעדכן: "נאלצתי לעבור בדחיפות ניתוח לב פתוח מורכב וקשה, שבו תוקנו חמישה פגמים שהתגלו בלבי וסיכנו את חיי. החדשות הטובות - השמועות על מותי היו מוקדמות ואני עדיין כאן אחרי הניתוח שהצליח, החדשות הרעות - הכאבים כנראה מחבבים אותי ולא ממהרים לעזוב אותי ואת מיטתי בבית החולים".

כמו כן, מתברר שהאירוע הקשה איחד את שלוש נשותיו בעבר ובהווה של רובינזון, וכולן זכו ממנו לתודה חמה. "בת הזוג המדהימה שלי נועה לביא, שעזבה את הכל, נכנסה איתי לבית החולים, צמודה אלי 24 שעות ביממה, ישנה לידי על מיטה מתקפלת, דואגת לי ומטפלת בי, ואף הצילה אותי כאשר בעקבות סיבוך תרופתי התעורר חשד לאירוע מוחי, והיא זו שהייתה שם ברגע הנכון כדי להרים את בית החולים באמצע הלילה, להגיע לכל מי שצריך, כולל להתקשר למנתח הביתה בחצות (!). תודה גם לגרושתי השנייה כנרת רובינזון, שהוכיחה שגם כשמתגרשים אפשר להמשיך להיות חברים טובים שיודעים להושיט יד לעזרה ומתייצבים לסייע כשצריך ללא שום היסוס ושאלות מיותרות. ואגב גירושין, בשל הניתוח גם זכיתי למפגש מרובע נדיר, שהרופאים מסביב לא הצליחו להירגע ממנו, כשגם גרושתי הראשונה שירי רוזנברג נמירובסקי הגיעה ומצאתי את עצמי בחדר אחד עם גרושתי הראשונה, גרושתי השנייה וזוגתי הנוכחית".