חמסה חמסה: ליאור נרקיס, שעבר לגור בשכירות בסביון, הזמין את כל הגן של הבת שלו ליום הולדת 5. התרשמות הפעוטון: היה כיף וגם פינוקים, כיאה למי שתפור היטב במזומנים.


 

שבת שלום ❤️

A post shared by ליאור נרקיס Lior Narkis (@liornarkis) on


>ראש העיר תל אביב, רון חולדאי, קיבל מהמשורר ויועץ התקשורת מוטי דנוס שיר אהבה לתל אביב. קבלו בית: "תֵּל אָבִיב כְּבָר לֹא מִתְבַּיֶּשֶׁת / רָצָה שִׁמְשִׁית עַל הַחוֹף / מְדַוֶּשֶׁת גַּלֵּי אוֹפַנַּיִם / צוֹעֶדֶת בַּפַּרְק עַד אֵין סוֹף...". "מי כתב את זה?", שאל הראש, ומיד קיבל הזמנה לאחד מהסשנים שדנוס עושה בביתו בקיסריה שלהם הוא קורא "אָהֲוָה דֶּרֶךְ חַיִּים".


"הכרנו כאשר רון היה מנהל הגימנסיה העברית הרצליה", כתב דנוס בעמוד הפייסבוק שלו. "הוא לא האמין שהעיתונאי הפרחח שעשה לו צרות בעיתון ‘תל אביב' כותב שירה. הוקסמתי למראה ראש העיר התשיעי של תל אביב נרגש כל כך מלקרוא שיר אהבה שנכתב לעירו". האמת, גם אנחנו.

רון חולדאי
רון חולדאי

תשלחו מזל טוב, בלונים, פרחים ועוגות ליפה מקסימוב, שחגגה השבוע יום הולדת עם בן הזוג החדש שלה. מאוד מעניין מה חושב על זה עופר, בעלה לשעבר, שבחופשות מהכלא ישן אצלה בבית.

>צחוק הגורל הוא שהמו"לית דניאלה די–נור ובן זוגה יוסי ריבק עברו לגור רוב ימות השנה דווקא בברלין, גרמניה. דניאלה היא בתו של יחיאל דינור, "ק.צטניק", סופר שואה ידוע ועד במשפט אייכמן.

די–נור סירבה להגיב.

>אודטה עשתה ניקוי רעלים בצום למשך חמישה ימים במלון "איילנד" נתניה.

>מצפים לילד ראשון? ח"כ אורן חזן ובת זוגו רינת קוטקובסקי בחרו עגלת תינוק בחנות "מיי בייבי" שבירכא.

אורן חזן ורינת קוטקובסקי (צילום: אור גפן)
אורן חזן ורינת קוטקובסקי (צילום: אור גפן)