הדוגמנית ג'ני צ'רוואני בעבר השתתפה בריאליטי הישרדות, אבל מסתבר שזו לא הייתה המלחמה היחידה בחייה. בגיל 9 עלתה צ'רוואני לישראל ומאז הפכה לדוגמנית מצליחה ואמא לבת מתוקה, מבעלה איש העסקים רוני מאנה אבל הדרך לא הייתה פשוטה.

בעוד שכוכבים רבים מוצאים את הנופש שלהם בחופש הגדול במקומות אקזוטיים ובחופים מעוררי קנאה, הטיול של צ'רוואני קצת שונה. בפוסט מרגש שהעלתה בסוף השבוע לרשתות החברתיות, היא סיפרה על המסע שהיא עוברת בימים האחרונים, בטיול שורשים בקזחסטן, מקום הולדתה.



" אחרי 27 שנה חזרתי לפה. אחרי 27 שנה שהשארתי את הילדות שלי, שלא הייתה לה יותר הזדמנות להיות כשעלינו לארץ עם כל הקשיים של להיות עולה חדשה בגיל 9, אחרי 27 שנה חזרתי למקום הולדתי. ובכיתי... בכיתי בלי הפסקה כי הכל נראה קטן כל כך פתאום- כי אז הייתי קטנה והכל היה נראה הרבה יותר גדול... והבנתי דבר אחד חשוב ועיקרי- מזל שהמשפחה שלי עזבה ועלתה לארץ- כי בתור היותינו יהודים- לא היה לי סיכוי בכלל להיות רבע ממי שאני היום.. בגיל שאני היום ההורים שלי עזבו הכל, ה כ ל , ארזו 2 מזוודות , 2 בנות -אני ואחותי- סבא וסבתא ( כי אין משפחה של רוסים בלי סבתא בסלון), ועלו למדינת היהודים. תודה להורים שלי שהיו חזקים מספיק בשביל כולנו, לאבא ואמא שעבדו בכל עבודה אפשרית כדי לפרנס, לאמא שלא ויתרה על הלימודים כדי להוכיח את הרשיון שלה כרופאה, לדוגמא ששניהם נתנו לנו. אני היום כאן בזכותם. עם כל היופי של קזחסטן- או כל מדינה נוספת בעולם- אין לי ארץ אחרת מלבד ישראל".


ג'ני צ'רוואני ורוני מאנה (צילום: שוקה כהן)
ג'ני צ'רוואני ורוני מאנה (צילום: שוקה כהן)