שנהיה לראש ולא לזנב היא הבקשה הנלווית לאכילת ראש דג, כחלק ממנהגי ראש השנה. אבל אם חושבים על זה טוב, ולוקחים לדוגמא את כוכבי הריאליטי השונים אפשר להבין כי לא תמיד להיות ה"ראש", כלומר במקום הראשון הוא המקום בו אתם רוצים להיות. יש כמה ידוענים שדווקא הוכיחו כי להיות מאחור, ב"זנב" ולסיים מקום שני ואפילו שלישי לפעמים יותר משתלם מלנצח. אז את הדוגמאות המוכרות של שירי מימון שאפשר לומר "האפילה" על נינט טייב בכוכב נולד 1, או הראל סקעת על מויאל בעונה השנייה, יש עדיין דוגמאות עדכניות כולל כאלו שעברו את דקות התהילה אך הצליחו להחזיר לעצמם את הבאזז גם אחר שנים.

הזנב: שני גולדשטיין הראש: אביחי אוחנה

שני גולדשטיין (צילום: אור גפן)
שני גולדשטיין (צילום: אור גפן)

בעונה האחרונה של "האח הגדול" זה שזכה בפרס הראשון והנכסף הוא אביחי אוחנה, שזה גם בדירה וגם בבחורה הבלונדינית מעיין אשכנזי. למרות הכל, נדמה שמי שהרוויחה הכי הרבה היא שני גולדשטיין, הבחורה שדיברה על עצמה כ"דחויה" ועכשיו, מטפחת זוגיות עם עומר גורדון אותו הכירה בין כותלי הבית מקבלת קמפיינים, ואפילו מנחה תוכנית משלה. יש מצב שהמקום השני לא כזה גרוע אחרי הכל.


אביחי אוחנה (צילום: שוקה כהן)
אביחי אוחנה (צילום: שוקה כהן)


הזנב: 
אליאב אוזן ודנית גרינברג | הראש: טל גלבוע

דנית ואליאב אוזן (צילום: יח"צ)
דנית ואליאב אוזן (צילום: יח"צ)

האח הגדול העונה השישית, הזוכה הגדולה היא טל גלבוע, הפעילה החברתית למען זכויות בעלי החיים והטבעונות. אז כן, היה סביבה באזז קצת אחרי סיום שידור התוכנית והיא זכתה בפרס הגדול, אבל גם היום, שלוש שנים אחרי אליאב אוזן ודנית גרינברג, הזוג שהכיר בבית והפך לבעל ואישה הם אחד הזוגות הכי מדוברים במדינה. נכון שהיה להם תקופה של קצת שקט, אבל עכשיו הם חזרו בכל הכוח והם הגיעו לגמר של ריאיליטי אחר "זוג מנצח", כך שלא תמיד כדאי להיות הזוג שמגיע לפסגה.

טל גלבוע (צילום: גיא כושי ויריב פיין)
טל גלבוע (צילום: גיא כושי ויריב פיין)

הזנב: לירון רביבו | הראש:  טילטיל

לירון רביבו וטילטיל (צילום: אור גפן)
לירון רביבו וטילטיל (צילום: אור גפן)

בעונה השביעית של הישרדות, אז השתתפו גם רוסלנה רודינה וטיטי איינאו מי שהצליח לשרוד את כל המכשולים וההדחות היה טילטיל שלקח בשמחה את המקום הראשון. אך מי שנשארה "מאחור" היא לא אחרת מלירון רביבו שהצליחה לכבוש את הצופים למרות שלא הגיעה למקום הראשון. היום, היא בין כוכבות הילדים והנוער הכי גדולות ורגע לפני צעד גדול בחיים. ובכך, מוכיחה רביבו שוב שלא תמיד צריכים להיות במקום הראשון.

הזנב: ליהיא גרינר |הראש:  ג'קי מנחם

ליהיא גרינר (צילום: רפי דלויה)
ליהיא גרינר (צילום: רפי דלויה)

ליהיא גרינר מככבת על המסך שלכם המון! בין אם זה בהשקות, אירועים תוכניות טלוויזיה ואייטמים של עולם הבידור. סביר להניח שזכרתם שהיא הפציעה לעולמנו כשהשתתפה בעונה השלישית של "האח הגדול" אבל זכרתם שהיא כלל לא זכתה? מי שזכה הוא ג'קי מנחם שאולי היה הכי אהוב באותה תקופה ואפילו קיבל את הפרס הראשון אבל מי שזכתה באמת מהתוכנית היא גרינר, שנשארה בעניינים עד היום, כמעט 7 שנים אחרי.


הזנב: טום קשתי ואדל בספלוב| הראש:  לבר ואינה

הזוג הלא כל כך מוצלח שלא שרד הרבה יחד טום קשתי ואדל בספלוב התחילו את הקריירה שלהם כזוג מצחיק ומשעשע בעונה השנייה. מאז, הרבה מים עברו בנהר והשניים אולי נפרדו אבל הקריירות שלהם רק הלכו ונסקו. מיותר לציין כמובן שהם לא זכו במקום הראשון אלא בר ואינה (מי?? בדיוק) אך השניים קיבלו תהילה ועד היום הם מככבים בהפקות אופנה, תוכניות טלויזיה כמו איט גירלז, גולסטאר ועוד.

אז הבנתם את הפואנטה, לא תמיד חייבים להגיע למקום הראשון, להיות ב"ראש" כדי להצליח, לפעמים גם להיות רק זנב יכול להיות נפלא לא פחות