ראש השנה כבר כאן ועדי הימלבלוי רבת הכישורים, לא מצליחה להסתיר את ההתרגשות לקראת חג החנוכה שמתקרב אלינו בצעדי ענק. השחקנית-דוגמנית עסוקה בחזרות למחזמר "אלאדין" הגרסה הישראלית שתפתיע אתכם ובגדול, בעיקר לאור הליהוק שלה לתפקיד הנסיכה יסמין, או לפי דבריה "יסמין האשכנזייה". עבור התפקיד הימלבלוי התבקשה לחבוש פאה שחורה שנראה כי גרמה לה לשקול לצבוע את שערה לשחור, או כך היא לפחות משתפת בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם הפרטי שלה. בקרב המעריצים אגב, הדעות חלוקות ואנחנו אומרים: את יפה בכל מצב.יפה בכל מצב. עדי הימלבלוי שחרחורת. (צילום: אינסטגרם)

הבלונדינית- ברונטית צמודה בימים אלו אל חובי סטאר, אסף הרץ, מייקל לואיס וטוביה צפיר שדיבב את ג'יני בסרט המקורי של דיסני, בהכנה למופע הצבעוני שיגיע אלינו בקרוב. הצוות הגברי הבטיח לשמור על הימלבלוי בידיים טובות, כי כזכור היא עוד סוחבת את הצלקת מחנוכה אשתקד אז שיחקה את בת הים הקטנה לצידו של גל אמיתי שבטעות פגע במצחה עם משוט וגרם לה לאבד הכרה. ממש פרינס צ'ארמינג.
תיפרד מהבלונד הזוהר? (צילום: שוקה כהן)

מעבר למחזמר שיעלה בקרוב, הימלבלוי עסוקה בימים אלו חזק בעסק שלה ושל השותף שלום מיכאלשווילי, "בייביז בנמל" שערכו הרמת כוסית הבוקר לכבוד השנה החדשה עם העובדים וכמובן גם במסעדה החולונית שלה ושל בעלה נדב פלד "הגורדוס". נראה כי השנה החדשה מכינה לה הרבה בפתח. חג שמח!
ענבל מיכאלשווילי ועדי הימלבלוי. שותפות וחברות (צילום: אינסטגרם)
הרמת כוסית בבייביז בנמל (צילום:אינסטגרם)