לפחות אחת מהאחיות קרדשיאן מדברת על התינוק שלה שבדרך. אמש צייצה קרדשיאן ווסט בחשבון הטוויטר שלה כאשר העלתה קליפ פרומו מהעונה החדשה של הריאליטי המשפחתית ״עונה 14 הולכת להיות פרועה, הצטרפו אלינו ביום ראשון״.
כוכבת הריאליטי נראית הוידאו בשיחת טלפון עם אחותה, ההריונית הטרייה קלואי קרדשיאן ״מה קורה בכל פעם שאני שואלת נחשי מה?״ קים שואלת את אחותה. ״אותה אחת בהריון״? עונה לה קלואי. קים מאשרת ״אנחנו מצפים לתינוק״. 

 זה יהיה התינוק השלישי של קים ובעלה הראפר קניה ווסט, שיצטרף לנורת׳ ווסט בת ה-4 וסיינט בן השנתיים. חדשות E מדווחים שקרדשיאן ווסט מצפים לתינוק מפונדקאית. אחרי שחוותה הריונות בסיכון גבוה עם שני ילדיה הראשונים, הכוכבת שיתפה מספר פעמים ברצון שלה להשתמש בפונדקאות. ״אחרי שדיברתי על כך עם קניה הבנתי שזאת המציאות והפתרון עבורנו. אני מרגישה שפונדקאות זאת האופציה היחידה עבורי״ אמרה כבר באפריל האחרון. 

כזכור האחות הכי צעירה קיילי ג׳נר בהריון כפי שפורסם ומצפה לתינוק בחודש פברואר הקרוב כך שני מקורות שקרובים למשפחה שיתפו את CNN בשבוע שעבר כשרק לפני יומיים קלואי הצטרפה לחגיגה בעקבות דיווחים שגם היא מצפה לתינוק מבן זוגה, הכדורסלן טריסטן תומפסון.