לאחר שאחיו המדליסט האולימפי אורי ששון, כיכב אמש בכותרות אחרי זכייה במדליית הזהב בתחרות הראשונה בה השתתף מאז אולימפיאדת ריו, אלוף ישראל בג'ודו והשורד לשעבר אלון ששון, כובש את ליבנו פעם נוספת. הפעם הראשונה הייתה על האי בשבט בוהאיי אז לקח לנו חמש דקות בלבד להבין שמדובר בבחור מציאה, גם ספורטאי, גם חתיך ורווק וגם לב זהב וכעת, המדור יוצא מגדרו לאור הבשורה שששון מצא את השורדת שלו. מסתבר שכבר קרוב לחודשיים הג'ודוקא מנהל זוגיות עם סטודנטית לפסיכולוגיה בת 24, ושמה בישראל, דפי דיין.

השניים הכירו במסעדה תל אביבית ומאז האהבה פורחת. לאחרונה שמענו על שידוכים כאלו ואחרים בקאסט של הישרדות וכעת הגיע תורו של אלוף אירופה בג׳ודו לשנת 2008 ואלוף ישראל בג׳ודו תשע פעמים במשקל עד 90 ק״ג, שמאז התוכנית למעשה היה רווק, אך לא עוד. בת הזוג של ששון רחוקה מאד מעולם התקשורת והבידור ואם תחליטו לחפש אותה באינסטגרם נחסוך לכם את החיפוש. היא מסתבר, משתייכת לזן הנדיר של אלו שלא עוסקים בשיתופים ותמונות, וכשהכירו השניים, לא היה לה מושג בדבר הרזומה של הבחור. מה שכן נוכל לספר, שבדומה לחבר החסון שלה, גם היא ירושלמית במקור.




כבר חודשיים של אהבה חדשה. אלון ששון ודפי דיין בחופי ת"א
כבר חודשיים של אהבה חדשה. אלון ששון ודפי דיין בחופי ת"א


תגובתו של ששון: ״אני נמצא בתחילתה של מערכת יחסים, טוב לי ואני מאושר ואני מניח שמי שסביבי מרגיש את זה״. אנחנו מרגישים וגם רואים! השורד לשעבר לא הצליח שלא לפרגן לאחיו הצעיר על ההישג הגדול מאירועי אמש: " אני גאה באורי. שמח בשמחתו כל הישג שלו הוא גם הישג שלי". למי מכם שלא מעודכן בתולדות המשפחה הירושלמית הכי מוצלחת בספורט הישראלי, נגלה לכם שעוד מזמן, לפני שכולנו הכרנו את צמד האחים אלון משך את אחיו אורי יד ביד להתלוות אליו לחוג ג׳ודו. כמו בכל בית בו האח הגדול סוחף את האח הקטן.

מעבר לכך, כיום ששון מנהל ומאמן ברשת ״מרכז הג׳ודו״ הכוללת סניפים בירושלים, צפון תל אביב ובן שמן ומיד אחרי החגים פותח סניף נוסף של הרשת בבאר יעקב שמתאים לילדים החל מגיל 4 כך שאם במקרה רציתם שהילד שלכם יפתח ביטחון עצמי בגיל מוקדם או לפחות קוביות, כנראה שמצאתם את הדרך.




את האהבה שלו מצא מחוץ לאי. אלון ודפי
את האהבה שלו מצא מחוץ לאי. אלון ודפי





 

. תמיד עם הראש מורם, תמיד עם המבט קדימה! חווית הישרדות האדירה שלי הגיעה לסופה מוקדם מהצפוי מבחינתי, וע"פ התגובות החמות של כל הסובבים כנראה שגם מבחינתכם. אבל צריך לזכור שזה משחק (: אני רוצה להודות לצוות הפקת התכנית על הזכות לקחת חלק בדבר המדהים הזה שנקרא "הישרדות". הדרך שלי במשחק הסתיימה, אבל בחיים האמיתיים היא רק החלה, בימים אלו אני מרחיב את פעילות "מרכז הג'ודו" רשת בתי הספר לג'ודו שלי לכל הארץ, בתקווה להעביר את הידע והנסיון שרכשתי במשך שנות הקריירה לדור הבא. במקביל אני עובד על פרויקטים נוספים הקשורים לעולם הספורט והתקשורת. אני רוצה להודות בעיקר לכם!! שעוקבים, מפרגנים, ואוהבים!! אתם מראים לי יום יום שהזכייה במליון שקלים יכולה להיות דבר מדהים, אבל לא יותר מדהים מלהישאר בן אדם. להישאר נאמן למי שאתה ולערכים שלך. שוב תודה ענקית מכל הלב לכולם ונתראה בקרוב מאוד!! מבטיח (: אוהב ומעריך: אלון נ.ב בהצלחה לשורדים ובעיקר לחברים שרכשתי שם לכל החיים.

A post shared by Alon Sasson | אלון ששון (@alon.sasson) on


"מרכז הג'ודו" הדרך של משפחת ששון שכבשה את הג'ודו הישראלי
"מרכז הג'ודו" הדרך של משפחת ששון שכבשה את הג'ודו הישראלי