אוטוטו אנחנו נפרדים מהתקופה הכי כיפית של השנה, תקופת החגים וחוזרים למציאות היום יומית שלנו, השגרה- בה אנחנו רגילים לעקוב אחרי מעללותיהם של מיטב אומני וסלבריטאי ישראל. בשוטף אנחנו שומעים ועוקבים מידיי יום אחרי החיים האישיים, הסיפורים, השערוריות והשמחות ובעיקר מעודכנים בקריירות המעניינות אותם מטפחים הסלבס באדיקות רבה. יש כמה כאלו שפחות. כאלו שכבר הרבה זמן לא שמענו על משהו מרענן שעשו או שפשוט צריכים לתפוס כיוון שונה מקצועית. אז מי אלו שצריכים לעשות מהפך בקריירה אחרי החגים?

מריה דומרק:

לא כל יום בחורה שהתגלתה באינסטגרם בדומה למגה מטאור נטע אלחמיסטר, מצליחה למנף את אלפי העוקבים לקריירה משגשגת. הראש"לצית ואימפריית בגדי הים שלה הצליחה להפוך לאחת הדוגמניות המבוקשות בישראל, וכבר תקופה אנחנו מריחים שהגיע תורה של מריה דומרק. הו מריה, מריה. בת ה- 22 כנראה מעניינת לפחות 800 אלף איש שעוקבים אחרי כל צעד וכל פוסט שלה ואנחנו אומרים, עכשיו זה בדיוק הזמן שלה לזרוח. עם כזה קהל ענק, מפתיע שהיא לא מתנוססת על איזה שלט חוצות או לפחות מובילה איזה קמפיין ענק. נערת אינסטגרם ישראל שקטפה את המקום הראשון בתחרות צריכה ביחד עם הסוכנ/ת שלה לעלות הילוך בעולם הדוגמנות ורצוי שכמה שיותר מהר. עם הלוק הכובש והאהבה מהקהל, היא יכולה להגיע רחוק מאד, אולי אפילו אל מעבר לים.


זאת שנת קפיצת המדרגה. מריה דומרק עוד תגיע רחוק. (צילום: לי-את צלמת)
זאת שנת קפיצת המדרגה. מריה דומרק עוד תגיע רחוק. (צילום: לי-את צלמת)





נועם טור:

איפה אתה תגיד? ב-2008 לקח לנו בדיוק דקה להתאהב בשורד שהגיע לגמר מאי המתים בסטטוס "דבוראי". מאז, הספיק לדגמן לצד בר רפאלי לרשת "פוקס" ושוב לקנות את אהבתנו הפעם דרך הקיבה, כשהשתתף במאסטר שף VIP. מאז חלפו להן כבר שנתיים ואנחנו מתגעגעים נועם. לא פייר שהחצי השני קרן פלס ברוכת הכשרונות, נהנית מכל הדבר הזה ולא משאירה לנו סלייס. בקיצור, ידוע שטור בחור עסוק, יש לו ביזנס וילדים אבל אנחנו היינו שמחים לראות אותו על המסך ותכלס, באיזו תצורה שיבחר, אנחנו נקבל אותו בסטילס, וידאו או לייב מתי שרק ירצה.

רוצים לראות אותך יותר מיסטר! נועם טור (צילום: יח"צ)
רוצים לראות אותך יותר מיסטר! נועם טור (צילום: יח"צ)



אביחי אוחנה ומעיין אשכנזי:

מאז שהכירו בעונה האחרונה של "האח הגדול", אביחי אוחנה ומעיין אשכנזי עדיין ביחד והכי מאוהבים שיש. הם הצליחו לשמור על הקשר גם אחרי הרפתקאת הריאליטי בחייהם גישרו על המרחק הגיאוגרפי כשעברו להתגורר יחדיו בדירה בהרצליה והפכו לאחד הזוגות היציבים שיש לנו באזור, דבר נפלא אבל מה קורה הלאה חברים? היציאה מהבית הייתה כבר לפני שבעה חודשים ולא שאנחנו בקטע של להלחיץ או משהו, אבל מה קורה? חתמתם אצל סוכנים ומעבר להשקות ואירועים אנחנו לא שומעים על כיוון מקצועי כיאה לזוג האהוב. אמנם אשכנזי חזרה לאמן, ואוחנה הצטלם לקמפיין של בגדי הגברים BOGART, אנחנו דווקא חושבים שהם צריכים לקבל משבצת הנחייה זוגית לקראת השנה החדשה. אולי יש תוכנית כזאת בדרך?

אפשר לראות אתכם באיזו תוכנית זוגית? אביחי אוחנה ומעיין אשכנזי (צילום: אינסטגרם)
אפשר לראות אתכם באיזו תוכנית זוגית? אביחי אוחנה ומעיין אשכנזי (צילום: אינסטגרם)


אביבית בר זוהר:

האישה והשערורייה. קודם כל חייבים להוריד את הכובע ולהגיד שאין דבר שאביבית בר זוהר לא ניסתה. הבחורה יודעת להשיג את מה שהיא רוצה, אבל אנחנו אומרים מספיק עם השערוריות, מספיק עם השטויות וקדימה בואי נחשוב תכלס מה עובד. הרי זה קצת אבסורד שאחת שלעולם לא התחתנה מחלקת עצות באמצעות סדנאות ייעוץ לנשים שרוצות "לתפוס" גברים ולהתחתן. אין חכם כבעל ניסיון לא? בר זוהר עדיין נתפשת אצל רובנו ככוכבת ריאליטי פרובוקטיבית והגיע הזמן לעשות ריסטארט. את פניני החוכמה שהיא מפזרת ברשת כנראה שיש לא מעט שירצו לשמוע ולכן תוכל לקחת את הקונספט לפלטפורמה הטלוויזיונית או לפחות האינטרנטית ולאו דווקא אצלה בסלון ברחובות. אם אפשר גם על הדרך לעשות איזה מייקאובר קטן שיצעיד אותה אפילו צעד אחד אל עבר מראה טבעי יותר, גם נשמח. סך הכל מדובר בדמות חיובית וצבעונית ככה שאנחנו בעד!

רוצים לראות אותה על המסך, ואם אפשר רגועה יותר. אביבית בר זוהר (צילום: נאור עטיה)
רוצים לראות אותה על המסך, ואם אפשר רגועה יותר. אביבית בר זוהר (צילום: נאור עטיה)





לוסי דובינצ'יק:

אחרי שסיימנו להתעסק בתקרית הנפילה של השחקנית ממרפסת ביתה שביפו, מסתבר שכעת דובינצ'יק עובדת על כתיבת מחזה ואף מקווה להעלות אותו בקרוב כך סיפרה באחד הראיונות עוד לפני שהתארסה לאיתן פוקס. השניים כזכור הכירו בבית החולים איכילוב ומצאו אהבה ובעוד הרבה גבות הורמו לאור העובדה שהשניים התארסו אחרי חודש, אנחנו אומרים אולי זה בדיוק הזמן להתמלא באנרגיות חדשות, להתחזק ולהבריא ולעשות את מה שהיא יודעת הכי טוב? השחקנית הותיקה עשתה לא מעט תפקידים בחייה בקולנוע, בטלוויזיה ובתיאטרון וללא ספק הגיע הזמן שלה לקבל תפקיד ראשי באיזה פיצ'ר שיזכיר לנו את ההילה הממגנטת שעטפה אותה עוד כשהייתה בת 14 "בקלרה הקדושה" אז כולנו התאהבנו בנערה עם העיניים הכי עמוקות על המסך.

מה עם איזה תפקיד ראשי על הפרק? לוסי דובינצ'יק (צילום: רפי דלויה)
מה עם איזה תפקיד ראשי על הפרק? לוסי דובינצ'יק (צילום: רפי דלויה)