אייל גולן משקיע בבית שבנה על ראש גבעה המשקיפה לקניון ברחובות. קודם הוא בנה על הגג בריכה, אחר כך השקיע במטראז', ויודעי דבר מדווחים כי הכל נראה כמו מרפסת אחת גדולה עם קירות זכוכית שמתכסים בווילונות בעת הצורך.

אייל גולן, אלין ליאם ויאן (צילום: אינסטגרם)
אייל גולן, אלין ליאם ויאן (צילום: אינסטגרם)

>זוכרים את גיא מונסונגו, שנעצר לפני כשבועיים בחשד להונאות נדל"ן בשווי מאות אלפי שקלים, קשירת קשר, מרמה והתחזות בחשד ששיווק דירות בלי שהחזיק בזכויות עליהן? וזוכרים שעל פי החשד הוא קיבל מאות מיליוני שקלים מרוכשי דירות ופדה את הצ׳קים לטובת אורח חיים נהנתני שכלל טיסות מסביב לעולם ואירוח במלונות יוקרה? וזוכרים שבעקבות חשיפת הפרשה במוסף הכלכלי ״אנליסט״ של מתן חודורוב בחדשות 10 עשרות קונים התלוננו במשטרה ומונסונגו נעצר אבל בהמשך שוחרר? אז בשבוע שעבר חשף חודורוב שהיזם המפוקפק חזר לשוק הנדל״ן, הפעם בשם חדש: חגי שטראוס, שאיתו הוא ממשיך לשווק דירות. בכתבה הנרחבת צולם, בין היתר, עימות חזיתי עם מונסונגו, כשהוא מנסה להימלט מלהשיב לשאלות הכתב בקומת החניון של קניון ארנה, שם שוכנים משרדיו הזמניים. בעקבות השידור שיגרה דנה רחמימוב, גרושתו של מונסונגו–שטראוס, הודעות עם גידופים חמורים לחודורוב בפייסבוק, שם בין היתר כינתה אותו בתואר ״אובססיבי הומו״ והוסיפה בעידון: ״תהיה מקולל... בפה שלי... אעשה עליך הקפדה״.


חודורוב, בתגובה, פנה בעצת מנהליו למשטרה עוד באותו הערב והגיש תלונה נגד פליטת הריאליטי. בתוך זמן קצר היא נחקרה והוצא נגדה צו הרחקה שאוסר עליה להתקרב לחודורוב וצוותו במשך 30 יום.

מתן חודורוב, סכם את האירוע.

״אני לא רוצה להתייחס לאיומים ספציפיים שקיבלתי בעקבות התחקיר, רק אגיד בכלליות שהמשטרה עשתה את עבודתה נאמנה וטיפלה בנושא במהירות המתבקשת. חשוב יותר שנדע לא ליפול ברשתם של נוכלי נדל״ן״.

את תגובתה של רחמימוב לא ניתן היה להשיג.

מתן חודורוב (צילום: אלי דסה)
מתן חודורוב (צילום: אלי דסה)

>אחרי שהשתחרר מהכלא שבו ריצה עונש בגין עבירות של הפרת אמונים בתאגיד, קבלת דבר בתחבולה ופגיעה בניהול התקין של בנק הפועלים, עבר דני דנקנר להתגורר עם הלית כץ ושלוש בנותיהם במושב עין איילה.

דני דנקנר (צילום: פלאש 90)
דני דנקנר (צילום: פלאש 90)