מתברר שלתוקפת הסדרתית בבתי החולים וולפסון ואיכילוב, הדוגמנית אליה קדוש, שהתחמשה בבן הזוג דוד אמויאל, יש גם עבר עם בנות המין החזק והיפה, כולל בת זוג צמודה במשך שלוש שנים.

קדוש, לא היה עדיף להזעיק חברה שתדבר בנועם עם המאבטחים באיכילוב?

עו"ד נס בן נתן, בא כוחה של קדוש: "מדובר בנערה חולה, שנמצאת כיום באבחון פסיכיאטרי ולא בכדי. הנערה לא הייתה בעבר תוקפנית, וכל מצבה המורכב נולד לאחרונה. נערה בריאה שלא זקוקה לעזרה, לא מסתובבת לילה לילה בחדרי מיון ומתחננת לעזרה, היא לא נהנית מכך. לנערות בריאות בגילה יש דברים מעניינים יותר לעשות".


היא טענה בעבר שהיא מעדיפה נשים, ופתאום היא בת הזוג של דודו אמויאל.

״לא נכנס לחייה הפרטיים עד כדי כך. עובדה שהיא בת הזוג שלו״.

אליה קדוש (צילום: אבשלום ששוני)
אליה קדוש (צילום: אבשלום ששוני)

>השף שאול בן אדרת נסע עם קבוצת המטיילים שמארגנת חברת סולו איטליה, לסיור בדרום המגף וקיבל הצעה מאחד מבעלי רשת המסעדות דה מיקל בעיירה פוזיטנו לפתוח סניף של הרשת במדינת תל אביב.

שאול בן אדרת (צילום: רפי דלויה)
שאול בן אדרת (צילום: רפי דלויה)

>המכללה האקדמית אשקלון מתהדרת במספר מינויים חדשים לכבוד פתיחת שנת הלימודים. פרופ' יצחק רייטר, ראש החוג ללימודי ארץ ישראל, התמנה לפרופסור מן המניין. כמו כן קודמו לדרגת מרצים בכירים במכללה, ד"ר אהוד קוגוט מהחוג לפסיכולוגיה, ד"ר בוריס קריכלי מהחוג לכלכלה, וד"ר מוטי חזיזה מהחוג לפוליטיקה וממשל.

>נועה פפושדו, הבת של ספיר קאופמן פפושדו, נבחרה לייצג את הפנים של מעצבת האופנה שלומית אזרד בפרויקט צילומים בהשראת ג'יג'י חדיד, עם קולקציית הקפסולה של בגדי ערב של המעצבת שיוצאת לשוק הבינלאומי.