יום לאחר שהעיתונאית הדס שטייףהזכירה וחשפה את המייל הבוטה ששלח עורך האח הגדול יורם זק לכל עובדות קשת "הזורמות" ברשתות החברתיות, היא מגיעה לתוכנית הרדיו "עושים צהריים" עם יעל דן בוסיפרה על בחורה נוספת שטוענת שעברה ניצול מיני בידי עורך התכנית המצליחה.

שטייף סיפרה בשידור כי אותה בחורה ששמה שמור במערכת שלחה לה הודעה ברשתות החברתיות וכך כתבה: "היי כל הכבוד שחשפת את יורם זק, לפני ארבע שנים הוא ניצל אותי מינית וביקש ממני לשלוח תמונות עירום וסיפורים אירוטיים" מקריאה שטייף ומספרת על שיחת הטלפון שלה עם אותה מתלוננת.

"מדובר בבחורה שנמצאת בטיפול נפשי, חסרת ישע והיא סיפרה שהיא יצרה עם יורם זק קשר דרך הפייסבוק בעקבות האח הגדול ומתחה ביקורת על אחד הפרקים. לתדהמתה הוא החזיק לה תשובה במהרה,הוא שאל אותה שאלות והיא ענתה לו והתחילה התכתבות יום יומית אם לא כמה פעמים ביום. הוא היה מעודכן במצב הרפואי שלה וכעבור זמן הוא ביקש ממנה תמונות עירום שלה, היא שלחה לו והוא ביקש ממנה לשלוח לה סיפורים ארוטיים ואת הפנטזיות המיניות שלה." לאט לאט בלי לשים לב מפרשת שטייף כי נהייתה סוג מערכת יחסים כשהוא האח הגדול במציאות שלה. היא התייחסה אליו כמו האח הגדול גם בהשפעה מאוד גדולה של הטלוויזיה מכיוון שהייתה הילה גדולה סביבו".


הדס שטייף. אלוני מור
הדס שטייף. אלוני מור

יורם זק. (צילום:יחצ)
יורם זק. (צילום:יחצ)

יעל דן המארחת ביקשה להסתייג ושאלה "חייבים לשים הישגים, היא לא הייתה כפופה לו, שאומרים ניצול מיני זה מאוד בעייתי כל מה שאת מתארת זה דוחה אותי ואותך אבל אנשים עושים את זה". שטייף בלי שום מורא ענתה לה, "היא מכנה את זה ניצול מיני אז היא כנראה הרגישה ככה כי הוא מיהר וחסם אותה אחרי ארבעה חודשים. האובססיביות של ההתכתבות בינהם הייתה גדולה והכל נגמר כשהסתיים האח הגדול והיא התמוטטה נפשית. הבחורה חסרת ישע"

כששטייף נשאלה האם זה פלילי הייתה לה תשובה חד משמעית : "אנחנו לא משפטניות אבל בעיניי זה ניצול של חסר ישע, היא מרגישה ככה, אני בסה"כ מצטטת מה שהיא אומרת. הוא ידע את המצב שלה, היא שיתפה אותו בעבר שלה ובטיפול שלה. אם הוא לא היה יודע זה משהו אחר".

טרם התקבלה תגובתו של יורם זק בעת פרסום הידיעה

עם זוכת העונה השביעית של האח הגדול שי מיקה
עם זוכת העונה השביעית של האח הגדול שי מיקה