לפני שבועיים פרסמה ליאורה ידיעה בלעדית על כך שג'ניפר סנוקל עזבה את הארץ בלי לעדכן בכך את ילדיה ואבותיהם (הבעלים לשעבר). עד לרגע סגירת הגיליון עוד לא שוחחה סנוקל עם ילדיה.

עו"ד אורן חן, בעל מספר 2, יש חדש תחת השמש? היא דיברה כבר עם הילדים?

"עדיין לא. היא מתכוונת לדבר. היא דיברה איתי. אני מחכה לקבל הכוונה מפסיכולוג הילדים שלהם".


ואיך הילדים?

"יתגברו".

אפשר לקבל את הטלפון שלה?

"היא כנראה בקנדה. מתקשרת ממספר חסום על מנת שלא אוכל להתקשר עמה".

ג'ניפר סנוקל (צילום: תום מרשק)
ג'ניפר סנוקל (צילום: תום מרשק)

>מירי בוהדנה, שעוד רגע חוזרת לשחק עם שפים על המסך הקטן שלכם, ממשיכה לעונה שנייה כפרזנטורית של רשת אריסטו שמט.

מירי בוהדנה (צילום: שי יחזקאל)
מירי בוהדנה (צילום: שי יחזקאל)

> משה פרסטר והאומנית הפלסטית יפעת גלעדי נפרדו לפני כחצי שנה. לשניים יש ילד אחד משותף. בינתיים פרסטר גר לבד, וחברים אומרים כי הוא עובר ימים מעט קשים מבחינה אישית, לצד הצלחה מקצועית של מופע סטנד־אפ שלו המבוסס על חייו האישיים ועל נטייתו להתאהב באומניות יפות שזונחות אותו, כל אחת בתורה, אחרי עשר שנים. לצד הסטנד־אפ עסוק פרסטר בכתיבת ספר וסדרה לצד עבודתו עם נוער בסיכון.

פרסטר, תן עדכון.

"אני פרוד ופתוח לעולם".

>שלישי שעבר , פתיחת תערוכת בייבילנד בגני התערוכה. ד"ר דוביק ברקאי חושף לראשונה פטנט ישראלי מוגן: חזיית ההנקה CUPIT, שהיא הראשונה בעולם, המקלה על נשים מיניקות. ברקאי, חבר באיגוד יועצות ההנקה, הציג את החזייה החדשנית, הגורמת להפחתת גודש, לייצור חלב מזין יותר, בכמות של עד פי שניים ולהקטנת הסיכון לחלות בסרטן השד. החזייה מבד איכותי ונראית מעולה ואילו המחיר, כולל המשאבה, הינו 580 שקל בלבד. מחיר השקה לקראת ההנקה.

בין אלפי הנשים שפקדו את הדוכן, היתה גם ליהיא גרינר, שחשפה לפני שבוע כי היא בחודש השלישי להריונה. גרינר התעניינה ב-CUPIT וסיפרה על ההתנסות עם שני הילדים הראשונים. אמנם אני בראשית ההריון, אבל מעוניינת להתקשר אליכם לקראת הלידה", אמרה וביקשה את הטלפון של ד"ר ברקאי

ליהיא גרינר (צילום: אור גפן)
ליהיא גרינר (צילום: אור גפן)