כמעט יומיים עברו מאז החלו השמועות שהכדורגלן לשעבר והשדרן איציק זוהר ברח מהארץ כביכול בגלל חובות כספיים. למרות שהטלפון הסלולרי שלו מנותק, הוא פרסם ברשתות החברתיות הודעה רשמית שם טען כי הוא לא ברח אלא עזב, וכי אין שום חוב בעולם כולו שיגרום לי לעזוב את ילדיי ולא ליום אחד בטח לא לתקופה לא קצרה אלא רק הרצון להצליח עבורם ועבורי". הבוקר, בתוכנית "מועדון ארוחת הבוקר" ברדיו 103 עם שי גולדשטיין ולאה לב, השניים עשו "שיחה מפתיעה" ללי אהרונוב, גרושתו של איציק זוהר בניסיון לקבל תשובות.

כששאלו מה קורה עם זוהר, והאם הוא באמת נטש אותנו בגלל החובות היא חיזקה את דבריו של בעלה לשעבר ואמרה שהוא לא עזב בגלל עניינים כספיים אלא כי הוא רוצה לעשות דברים חדשים בחו"ל, שהיא טרם יודעת מה הם. "אומרים שהוא חייב 60 אלף שקלים אבל בשביל סכום כזה לא בורחים מהארץ נכון?" שאלה לב ולאהרונוב הייתה תשובה הגיונית "איפה שמעתם דברים כאלה? הוא היה חייב הרבה יותר לפני כמה שנים והוא לא עזב את הארץ, אז בשביל 60 אלך הוא יעזוב?"

איציק זוהר ולי אהרונוב (צילום: פרטי)
איציק זוהר ולי אהרונוב (צילום: פרטי)


לסיכומו של דבר, גם גרושתו של הכדורגלן עבר טוענת כי אין פה עניין של הסתבכות עם שוק אפור או גורמים שונים ומפוקפקים והוא לא ברח אלא עזב כדי לנסות להתחיל דרך חדשה. שיהיה בהצלחה.