מלכת הטראש והריאליטי קים קרדשיאן, שרק לאחרונה חגגה מסיבת "בייבי שאוור" לילד השלישי שבדרך חשפה לראשונה איך זה מרגיש לצפות לצאצא ולא לשאת אותו ברחם שלה. את החוויה הכללית קרדשיאן מתארת כ"הרבה יותר קשה" ממש שהיא ציפתה. כוכבת הריאליטי כבר אמא לשניים, נורת' וסיינט אותם הביאה עם בעלה הראפר קניה ווסט, אך את ההריון השלישי המליצו לה לא לשאת בעצמה בעקבות סיבות רפואיות.

נכון שהיא שמחה לדלג על האתגרים הפיזיים שבהריון אבל טענה לאחרונה בריאיון ל" Entertainment Tonight"  שזה ממש שונה "כל מי שאומר שזו הדרך הקלה הוא ממש טועה", למרות הביטחון המלא בפונדקאית שבחרה היא מספרת שחוסר השליטה בכל התהליך הוא ממש מתסכל.

בבייבי שאוור (צילום: אינסטגרם)
בבייבי שאוור (צילום: אינסטגרם)


"אני חושבת שכל כך קשה לעבור את זה בדרך הזו, כי אתה לא באמת בשליטה, ברור שאתה בוחר במישהי שאתה לגמרי סומך ויש לך קשר טוב איתה. אבל לדעת שיכולתי לשאת את שתי התינוקות הראשונים ולא את התינוק הזה זה ממש קשה עבורי. לא אהבתי להיות בהריון אז חשבתי שזה יהיה הרבה קל עבורי אבל זו חוויה הרבה יותר קשה ממה שציפיתי, בעיקר בעניין השליטה".

הבייבי שיגיע בעוד כמה חודשים אגב, תהיה תינוקת מתוקה. ההשערה התחילה כשבמסיבה לקראת בואה, ביתם של קרדשיאן ווסט היה מקושט בפריחת דובדבן ורודה, וכשקים התארחה השבוע בתוכנית של אלן דג'נרס היא סיפרה שהבת הבכורה נורת' ביקשה לשמור לאחותה הקטנה את כל המתנות שקיבלה עד שהיא תגיע.




רגילה לחיים הטובים. קים קרדישאן (צילום: גטי)
רגילה לחיים הטובים. קים קרדישאן (צילום: גטי)

דווקא יפה לך היריון (צילום: רויטרס)
דווקא יפה לך היריון (צילום: רויטרס)