יאיר הון (המוכר פחות בשם יאיר נתניהו) ואחיו אבנר החליטו לחגוג עם שרה אמם מחוץ לקומה השנייה, הקומה הסוערת בבית המשפחה המלכותית ברחוב בלפור. הילדים, המכירים את טעמה האנין של האם, הזמינו אותה ביום שני שעבר לארוחת יום הולדת במסעדת ״אנה" בבית טיכו בירושלים. רק שלושתם סולו. אבנר הגיע בגפו, ואחר כך הגיעו למסעדה ברכב גם שרה, יאיר והמאבטחים הצמודים. לפתע מישהו רץ לעברם ריצת אמוק עם בקבוק זכוכית בידו, ואפילו הצליח להיכנס למסעדה. הנהג קפא מההלם, אבל שני המאבטחים זינקו עליו, נטרלו אותו והזעיקו את המשטרה. שרה, אבנר ויאיר התעדכנו באירוע רק אחרי שהסתיים.

פאבל, מנהל המסעדה, אשרי הבקבוק?

"לא היה מקרה כזה".


מאגף הביטחון במשרד ראש הממשלה נמסר:

בזמן ששרה נתניהו ובניה חגגו יחד את יום הולדתה במסעדה, נכנס למקום אדם זר, ככל הנראה בגילופין, והחל להתפרע ולקלל את הסועדים ואת המאבטחים, שעצרו ועיכבו אותו עד להגעת המשטרה. בשום שלב לא נשקפה סכנה לשרה נתניהו ומשפחתה".

מזל שיש שומרים. (צילום: יונתן זינדל)
מזל שיש שומרים. (צילום: יונתן זינדל)

> בחמישי שעבר הגיעה מאיה ורטהיימר להשקת ה.שטרן לרגל הצגת הקולקציה החדשה של המותג - SIGNATURE HS. לאירוע התעקשה מאיה להגיע באופניים שלה ולא במונית בטענה ש"אני משתדלת להיות ירוקה כמה שניתן".

מאיה ורטהיימר (צילום: אביב חופי)
מאיה ורטהיימר (צילום: אביב חופי)

>אלון גת, מנכ"ל אלרגן ישראל וגם החתן של עינת שרוף, אירח בארץ את הנהלת חברת אלרגן העולמית לרגל ביקורו בישראל של הגורו הברזילאי לנושאי אסתטיקה, ד"ר מאוריסיו דה מאיו. בלטה: ד"ר אלה אגוזי, רופאת העור שפרצה לתודעה לאחרונה.

אלון גת ואלה אגוזי (צילום: אמיר בן חיים)
אלון גת ואלה אגוזי (צילום: אמיר בן חיים)