ליאורה חולה על רכילות מטוסים, במיוחד כזו המתרחשת במחלקת העסקים. נוסעים בטיסת אל־על ביום שלישי שעבר בלילה מספרד לנתב"ג הבחינו כי במחלקת העסקים יושבים כבוד נשיא המדינה ראובן ריבלין ואשתו נחמה, וממש מושב אחד מאחוריהם, הנשיאה הזמנית לשעבר והמועמדת בסיבוב הקודם, יו"רית הכנסת לשעבר, דליה איציק. חמש שעות טיסה חלפו עברו להן בלי שהוחלפה מילה אחת בין המושבים העוקבים. כל המעורבים שמרו על שתיקה גם כשליאורה פנתה אליהם וסירבו להגיב.

דליה איציק ( צילום: פלאש 90)
דליה איציק ( צילום: פלאש 90)

>הגרושה החדשה העשירה ביותר בישראל, דגנית חרל"פ, מתנהלת עם עו״ד יונתן דיוויס, שעשה כמה אקזיטים ומחלק את זמנו בין ארצות הברית לישראל.


דגנית חרל"פ (צילום: אלירן אביטל)
דגנית חרל"פ (צילום: אלירן אביטל)

>לפני מספר שנים קנה אייל עופר את הבית על הצוק בהרצליה פיתוח, ברחוב הכי יקר בארץ - גלי תכלת. את הנכס רכש מניסן חקשורי ז״ל, שהלך לעולמו באוגוסט השנה. אם חשבתם שעופר, המתגורר לסירוגין בלונדון, ניו יורק וישראל, מתכונן להעביר את מיטלטליו לבית הבנוי, חשבו מסלול מחדש. עופר הגיש לעיריית הרצליה בקשה להריסת המבנה ובנייתו מחדש. את הבית החדש תכנן לא פחות ולא יותר מאשר דניאל ליבסקינד, אדריכל יהודי–אמריקאי אשר תכנן מחדש את מרכז הסחר העולמי במקום מגדלי התאומים. ממשרדו של אייל עופר נמסר: "אנו לא מתייחסים לחייו הפרטיים של מר אייל עופר".

אייל עופר (צילום: יח"צ)
אייל עופר (צילום: יח"צ)

>זוג חדש מפציע במדור המחבק והמכיל של ליאורה: קרן בן דוד, היזמית והאקסית המיתולוגית של הח"כ לדקה שרון גל, והאלמן אפי צפריר, בעבר שחקן כדורגל.

בן דוד, מזל טוב!

"תודה על הפרגון. אשמח שהאייטם לא יעלה".