נסרין קדרי, הזמרת שפרצה בתוכנית "אייל גולן קורא לך", שכזכור ביטלה את האירוסים שלה לאביעזר בן מוחה בספטמבר השנה, כבר ליהקה לה יורש העונה לשם אלעד בן ארי.

חגי אוזן, המנהל האישי, תאשר לי.

"ככל הידוע לי, הם רק חברים טובים. מעבר לזה שהוא אוהד הפועל תל אביב, זה בסדר מבחינתי. אף אחד לא מושלם".


 

A post shared by נסרין קדרי (@nasrinkadry) on


> בציבלין הוצאה לאור התרגשו השבוע לראות שסטטיק העלה לחשבון האינסטגרם שלו מבחר תמונות של הקומיקס "זבנג" הפופולריים אותו עורך ומאייר אורי פינק מאז 1987, פינק מצידו התרגש מהמחווה ומסר כי "אף אחד לא מבוגר מידי בשביל זבנג" והציע לו לעשות מנוי לעיתון "זבנג" כדי להישאר מעודכן.

גם בגזרת הפייסבוק, המשוררת עדי קיסר התרגשה לראות קטע משיר שלה בפינת "גזור ושמור" של מעריב לנוער, אליו הייתה מנויה כל שנות נעוריה.


 

A post shared by סטטיק (@static_official) on


>במאי השנה דיווחה ליאורה כי קובי אשרת הגיש תביעת ענק נגד חברת פלאפון ואקו"ם, על כך שחברת הסלולר השתמשה בשיר שלו, "שמש אדומה", ולא שילמה לו בגין זכויות יוצרים. סכום התביעה עמד על 2.5 מיליון שקלים לצורכי אגרה בסיסיים. בפלאפון הסכימו לשלם לאשרת כמה עשרות אלפי שקלים.

אשרת, היא עולה ועולה?

"אין נקודת פתיחה בכלל. לבית משפט הם יצטרכו להביא את כל המסמכים. הסכמנו לגישור, לא לבוררות. כעת יש שימוע ראשון בתחילת מרץ. משנת 2007 הם ניגנו את היצירה שלי. הם יצטרכו להראות את כל המסמכים. אין ויכוח של דעה אם כן או לא, לקחו לי את היצירה".

ינון הראל, דובר פלאפון, מסר בשם החברה: "אין תגובה".

קובי אשרת (צילום: ליהי חסון)
קובי אשרת (צילום: ליהי חסון)

>אם תהיתם לאן נעלמו בשושו פיני גרשון, פרופ' רפי קרסו, שלמה בראבא ואיתן בן אליהו, דעו שהם נשלחו על ידי רשת למשהו בסגנון טיול מאוחר של אחרי צבא.

גרשון, היכן אתה?

"את היחידה בארץ שלא יודעת לאן נסעתי, וזה לא טיול אחרי צבא, זה צילומים לתוכנית טלוויזיה ברשת 13 בשם 'אף פעם לא מאוחר'. להביא לך משהו מהדיוטי?".

כן, אם אפשר את כל סדרת "לה פררי".

"על האש".

בראבא, מה בא לך להביא לי?

״אכן, אני בצילומים לתוכנית חדשה ברשת, וכרגע אסרו עלינו למסור פרטים חדשים״.

בן אליהו, הטובים לרשת?

״רחוק וברוב הזמן מנותק במעמקי הג'ונגל״.

קרסו, רופא צמוד?

״אכן, אני בצילומי תוכנית חדשה״.

פיני גרשון (צילום: אביב חופי)
פיני גרשון (צילום: אביב חופי)

>הזכיינית קשת עמלה בימים אלה על תוכנית דוקו מיוחדת בשם "היכן תהיו בעוד שנה", שאותה צפוי להנחות אסי עזר. אבל ליאורה גילתה כי רעיונות לחוד ועריכה לחוד: עזר וצוותו מלווים אחת בשם לורן גליצאנו, טרנסג'נדרית מקיסריה, וכביכול מלווים אותה מרגע היותה חייל בצבא עד הפיכתה לטרנסית. ליאורה החוקרת גילתה כי לא דובים ולא יער: אותה לורן כבר הייתה טרנסג'נדרית בזמן הצילומים, ועל פי בקשת עורכי התוכנית היא התחפשה לגבר שאט־אט עובר את הניתוח, אבל בפועל בזמן הצילומים כבר הייתה בשיא השינוי.

לורן, מתי התחלת את התהליך של שינוי המין? בסדרה מלווים אותך ואת התהליך.

"לפני שנתיים, משהו כזה".

אבל בסדרה ובמהלך הצילומים מלווים את זה כאילו מההתחלה.

"נכון".

אז מה הרעיון? יש שלבים שאתה כאילו התחפשת בחזרה לגבר?

"א', זה לא אתה, זו את. ב', בסדרה אנחנו חוזרים קצת אחורה".

מקשת נמסר: "בהפקת התוכנית הכחישו את הפרטים".

אסי עזר (צילום: אלירן אביטל)
אסי עזר (צילום: אלירן אביטל)