זה רשמי! הנסיך הארי ממשפחת המלכה האנגלית סוף סוף שם טבעת מלכותית במיוחד על האצבע ה"פשוטה" של השחקנית הקנדית מייגן מרקל. אחרי שמועות רבות שהתרוצצו בשעות האחרונות, ארמון קנזינגטון העלה דיווח רשמי כי אחרי שנה וחצי של זוגיות סודית השניים מאורסים. החתונה תתקיים באביב 2018. על פי אותה הודעה ההצעה נערכה כבר בתחילת החודש, כשישר לאחר מכן הנסיך הודיע למלכה אליזבת', לנסיך צ'ארלס אביו, ולקרובי משפחה.

למי שמעוניין, מאוחר יותר במהלך היום השניים יעניקו ראיונות טלוויזיונים לראשונה כזוג מאורס בערוצים הבריטים ויעניקו צילומים היישר מהארמון המלכותי. אם תהיתם, לאחר שהעבירה את חפצייה מוקדם יותר החודש, מרקל בת ה-36 והארי בן ה-33 יתגוררו בנוטיגהם קוטג' בארמון המלכותי. ההורים של מרקל, שיצטרכו להתחיל להתרגל למעמד המשפחתי החדש קיבלו ברכה מיוחדת מהארמון וכתשובה איחלו לזוג הצעיר "חיי נצח מאושרים"




זה אמנם לקח זמן, אבל אחרי שהכחישו והסתירו את אהבתם, השניים אפילו קיבלו את ברכתה של המלכה אליזבת, סבתו של הארי כך שמרקל הקנדית נאלצה ללמוד את כל המנהגים המלכותיים. אם ציפיתם לדוכסית כמו קייט מידלטון תחשבו שוב, כי הנבחרת של האח הצעיר היא גרושה, שחקנית טלוויזיה ואפילו היו שמועות על תמונות עירום שלה עם בעלה לשעבר. סוף טוב הכל טוב, בינתיים נמליץ לה לראות כמה פעמים את הסרט "יומני הנסיכה". בהצלחה