אייל ברקוביץ' כנראה היה זקוק לפסק זמן מכל ההמולה התקשורתית סביב הראיון עם מני נפתלי בתוכנית שלו ושל אופירה אסייג, וגם מכך שהספיק לריב עם אופירה עצמה. אולי בגלל זה הוא נצפה השבוע מגיע עם בת זוג לא מזוהה למלון "לאונרדו" רמת החייל בתל אביב. מי זאת? גם ליאורה שאלה, אבל מברקוביץ' לא התקבלה תשובה.

אייל ברקוביץ' (צילום: עדי אבישי)
אייל ברקוביץ' (צילום: עדי אבישי)

>בשבת שעברה ערכו אסי ישראלוף ואבי גרייניק פרמיירה חגיגית להצגת הילדים שלהם ״פסנתר הזמן״. הגיעו לפרגן: מריאנו אידלמן, איציק כהן, מושיק גלאמין, ליטל שוורץ, יאיא כהן אהרונוב (הדג נחש), בן מוסקל והבן, ישראל קטורזה, גיא אריאלי, מאיר טפירו ועדי אשכנזי.


איציק כהן, מושיק גלאמין (צילום: יחצ)
איציק כהן, מושיק גלאמין (צילום: יחצ)

>כמו בכל עונה, מקפידה המעצבת רעומה זק"ש להצטלם לקטלוג השנתי שלה עם הבגדים שעיצבה, כשלצדה שתי דוגמניות נוספות. העונה התקיימו הצילומים ביום הולדתה של המעצבת.

>עמנואל פיטוסי, מנכ"ל "דיור" בישראל, ופרופ' יולי תמיר, נשיאת שנקר, אירחו בשבוע שעבר שלל אושיות אופנה בהשקת בקבוק הבושם היקר בעולם, העומד כעת למכירה פומבית בחנות דיור בקניון גינדי במחיר פתיחה מסחרר של 88 אלף שקל. כל ההכנסות ממכירתו הן תרומה למחלקה לעיצוב אופנה בשנקר. באו לרחרח ולעשות סלפי: ג'ני צ'רוואני, קסניה טרנטול, מיכל שפירא, לי לוי ועוד.