נס חנוכה באיחור קטן? או מעשה טוב רגע לפני השנה החדשה? כי יונית לוי יש לנו בשורות נהדרות בשבילך ובשביל המלבישה שלך! מי שלא זוכר, בתחילת החודש, רגע לפני משדר החדשות ביום חמישי נגנבו מהמלבישה של המגישה תכשיטים של ה.שטרן בשווי של 45 אלף שקלים כשיצאה מקניון רמת אביב אך יש לזה סוף טוב.

אתמול, בשעות הערב הגיעה אישה למשטרת חולון ובידיה השקית עם התכשיטים הגנובים. המשטרה שזיהתה שאלו התכשיטים שנגנבו יצרה קשר עם ה.שטרן ונציגת החברה הגיעה לתחנת המשטרה. לאחר זיהוי של התכשיטים ווידוא מול הנציגה של ה.שטרן שאכן מדובר בתכשיטים הגנובים נראה כי האבדה הנוצצת נמצאה. מי שעוד נשמה לרווחה היא דנה ירון, המלבישה האישית של יונית שמתיקה נגנבו התכשיטים. התכשיטים עדיין נמצאים בתחנת המשטרה עד לסיום החקירה. סוף טוב הכל טוב.

חלק מהשלל. (צילום: יח"צ)
חלק מהשלל. (צילום: יח"צ)


כפי שפורסם ב"מעריב אונליין" בתחילת החודש, דווח כי רון הזמינה את התכשיטים במיוחד בהשאלה מחנות המותג בקניון רמת אביב. בחבילה הייתה גם שרשרת וטבעת למהדורה בחמישי ושרשרת נוספת שהושאלה לשימוש בהמשך השבוע.  התכשיטים כאמור לא הגיעו לשידור כי בדרכה חזרה מהקניון המלבישה עברה בחנות בגדים נוספת וכעבור שעה קלה הבחינה שהתכשיטים- בסך 45 אלף שקל- לא ברשותה.

חיוך רחב. יונית לוי (צילום: פאביאן קולדורף)
חיוך רחב. יונית לוי (צילום: פאביאן קולדורף)