עומר אדם רכש דירה בקומה ה–19 בפארק צמרת בפרויקט "רום", שתהיה מוכנה בעוד שלוש וחצי שנים. את הדירה קנה אדם יד שנייה ממישהו שמכר לו אותה על הנייר.

עומר אדם
עומר אדם

>לאחר שנה וחצי של ניסיונות נואשים להיפטר מהבית שלו בשכונה המערבית של רמת השרון, נמצא קונה לבית בן הדונם של דן טהורי. הסכום: 20 ומשהו מיליון שקל.



>עמוס מנסדורף, נער הזהב של הטניס הישראלי בשנות ה–80, חזר לאהבתו הראשונה - אימון טניס ברמת השרון. האקסית השנייה שלו, שירה גרבנאומנסדורף, נמצאת בזוגיות בת שנתיים עם נש"ם (נותן שירות מטבע) העונה לשם אלי גואטה.

>עכשיו זה סופי: דפנה שחר נפרדה מבן הזוג אייל בריילנט.

שחר, באמת?

"אכן כן. שבוע נפלא".

דפנה שחר (צילום: ניר פקין)
דפנה שחר (צילום: ניר פקין)

>עו״ד ישראל שלו, מבכירי עורכי הדין בישראל, המצוי בסכסוך משפטי עם הקליינט לשעבר ארקדי גאידמק ובקרב גירושים עם אשתו, עומד לסיים את הסאגה בקרוב עם עשרות מיליוני שקלים שיחולקו בין השניים. לכבוד יום הולדתו ה–50 לקחה אותו זוגתו דנה סנדר למלון "האפנדי" בעכו יחד עם כל החברים (שלנו במלון על חשבון בני הזוג).

שלו, יובל שמח לך.

״תודה על האיחולים, היה אחלה יום הולדת עם חברים טובים של שנינו״.

>כחודשיים לפני מותה של הזמרת האהובה, אהובה עוזרי ז"ל, זכו שי צברי, שהיה מקורב אליה מאוד, ושלישיית A-WA לבצע יחד אתה מחרוזת משיריה בהופעה בתוכניתו של גורי אלפי 'היום בלילה'. הם מתארים זאת כאחת ההופעות המרגשות בחייהם. הזמר והשלישייה ישחזרו את מחרוזת המחווה לאהובה עוזרי בסדרת הקונצרטים החדשה, "צלילי הכרם", הפעם, בליווי העוצמתי של תזמורת "ירושלים מזרח ומערב", המורכבת ממוסיקאים משלושת הדתות ביום ראשון בתאטרון הצפון בקרית חיים.

שי צברי (צילום: גאיה. ס טרטל)
שי צברי (צילום: גאיה. ס טרטל)