כבר שנים ארוכות שעדי סיגלר היתה חברתו של גלעד שליט, כשהשניים שמרו בקנאות על הפרטיות שלהם. אבל מיד לאחר הפרידה של השניים, החליטה סיגלר כי היא רוצה לנסות ולספר את הסיפור שלה, שכולל תקיפה מינית שעברה, כחלק מקמפיין METOO. סיגלר התראיינה אצל עודד בן עמי ב"שש עם", שם גם חשפה טפח מהיחסים שלה עם החייל שחזר משבי חמאס.

את יודעת , אני מופתע שאת מתראיינת. הוא הקפיד שלא להתראיין
"כן, גלעד לא התראיין עד היום, שזה דבר שאני אישית מקווה שיקרה, אני חושבת שהוא בנאדם מדהים וגיבור בהגדרה, וכל מי שישמע את הסיפור שלו יתאהב בו כמו שאני. היום אני מספרת את הסיפור שלי".

זה לא ניצול ציני, לתפוס חמש דקות של תהילה, כדי לספר את הסיפור שלך?
"אני לא חושבת שנמצאים עם מישהו למעלה מארבע שנים כדי להתפרסם, אין לי גם ספק שהחברות שלנו תישמר גם אחרי זה. אני מספרת את הסיפור שלי כחלק מקמפיין METOO, ואם זאת הסיבה שיתאפשר לי לספר את זה, אז אין שמחה כמוני, זה משהו שאני לא מתביישת בזה בכלל".



החלק הטראומתי של השבי, יש משהו קיצוני בלהיות עם מישהו ככה?

"שנינו עברנו טראומות, כל אחד משלו, זה משהו שמאוד חיבר בינינו. אני מאמין שהזוגיות בינינו ושלנו גרמה לנו לצמוח בתור בני אדם, עזרנו אחד לשניה לאורך כל הדרך, אני חייבת לגלעד הרבה מאוד על החום, האהבה וההכלה שהוא נתן לי במהלך התקופה הזאת. עברתי פגיעה מינית ממקורב לסביבה שלי, למשפחה שלי, וגלעד היה הראשון בשביל לאהוב ולחבק. זה לא היה קל. זה קרה שהייתי ילדה צעירה. קצת מוזר לי לחשוף אותו, אבל חיכיתי לזה מאוד. אני מרגישה גאווה לבוא ולספר את זה".

גלעד יודע על ההחלטה שלך?
"בטח שהוא יודע על זה, הוא הבנאדם הראשון שדיברתי איתו לפני ההחלטה להיחשף. הוא סומך עלי, עברנו הרבה מאוד דברים ביחד, הבסיס שלנו הוא מאוד טוב ואמין".

מה קורה איתו?
"מה שגלעד בוחר לשתף ולספר זה עניין שלו, קטונתי מלדבר על מצבו. זה עניין שלו בלבד".

איך התמודדת עם התקשורת?
"בהתחלה זה היה לי משהו זר וקשה, לא הבנתי כל כך מה זה. לאט לאט התרגלתי לתקשורת, אפילו התאהבתי בעניין התקשורתי, ולמדתי תואר ראשון בנושא. היום אני מכוונת יותר לשם. הרבה שנים היה נתון לביקורת הזאת, ולכתבות, פתאום שדברים תופסים אותך לא מוכן, אני מאמינה שאני יכולה לעשות את העבודה הזאת ברגישות יתרה".