לא תאמינו מי הגיע לביקור קצר! בחמישי בערב צלם הפפראצי של TMI לכד בעדשת המצלמה  את עמית דובדבני וארז אייזן, חברי ההרכב אינפקטד מאשרום נוחתים בשדה תעופה בן גוריון לביקור מולדת בישראל של פחות מ-24 שעות.  ההרכב שמתגורר אגב בלוס אנג'לס בשנים האחרונות הגיע לישראל מסיבוב ההופעות הבינלאומי שלהם כאשר טסו מארה״ב לגרמניה, להודו, לגרמניה, לברזיל ושוב הפעם לגרמניה ורק אז לישראל.

אז מה מביא אותם לישראל הקטנה? אל תיבהלו שאין לכם כרטיסים,  לא מדובר בהופעה (עדיין) וכי במהלך היום (שישי) יקיימו מסיבת עיתונאים להשקת הפרויקט השאפתני שלהם " 21 IM ", קונצרט ענק בזאפה לייב פארק ראשל"צ במרץ, לעיניינהם של 15 אלף איש בקהל .

התגעגענו (צילום: צילום יוסי מאמיה)
התגעגענו (צילום: צילום יוסי מאמיה)


עוד התבשרנו השבוע כי אינפקטד מאשרום חתמו על עסקת ענק של מול Bad Robot Productions חברת הפקת סרטים וסדרות אמריקאית– מבין אולפני הטלוויזיה והקולנוע הגדולים בארצות הברית מי שאחראים על "מלחמת הכוכבים" "זהות בדויה", "אבודים", "פרינג", "מבוקש" ו"מהפכה", וכן את סרטי הקולנוע "משימה בלתי אפשרית 3" - מדובר בהסכם סודי שנחתם מול החברה בו הם עובדים בימים אלו על פסקולים וטרקים לסדרות אקשן חדשות בטלוויזיה. שיהיה בהצלחה

טרולי זה מספיק?
טרולי זה מספיק?

זוכרים עברית?
זוכרים עברית?

ניפגש בקרוב
ניפגש בקרוב