השחקנית יעל אבקסיס כנראה הייתה מאוד מרותקת לשיחה עם שני גברברים צעירים ונאים שאיתם בילתה בשישי האחרון בערב במסעדה שבבית רומנו. מרוב עניין, אבקסיס שכחה שהיא במקום ציבורי, אחרת לא ניתן להבין את פשר הסיגריה שהדליקה להנאתה, מה שגרם לסובבים להזכיר לה שהעישון במקומות ציבוריים אסור. לזכותה ייאמר שכיבתה את הסיגריה.

יעל אבקסיס (צילום: אלירן אביטל)
יעל אבקסיס (צילום: אלירן אביטל)

>מאיר שממה שלח באמצעות עו"ד דוד מנע מכתב התראה למני נפתלי בטענה שקילל אותו בביטויים אלימים שהנייר מתקשה לסבול, בנוכחות חבריו, כשישב לתומו בבית קפה. עו״ד מנע דורש בשם שממה התנצלות תוך שבוע ופיצוי של לא פחות ממיליון שקל ״בגין האיום החמור והברוטלי הזה כלפיו״. עו״ד מנע גם מצרף לקינוח קטע וידיאו המוכיח לכאורה את טענות שממה.


מני נפתלי, מה הסיפור?

״אני לא מבין מה כאן לשון הרע. הוא קילל אותי ואני קיללתי חזרה. את החלק שלו מחקו. בחורה בשם מאי, שמייצגת את השכונות בדרום, צילמה והקליטה. הוא אמר שאני הפצתי את הקלטת. איך הפצתי אם בכלל לא צילמתי? אין כאן כלום".

עו״ד מנע, מי רוצה להיות מיליונר?

״מרשי הוא איש עסקים שהיה הבעלים של ‘המקום של שמחה' בחוף הילטון ובנו של שמחה המיתולוגי, שהיה בעל הקיוסק בחוף מציצים כ–40 שנה. הוא ישב עם חברים והתפתח ויכוח בין מני נפתלי לבינו. מני אמר מה שאמר בגסות וכך גם אשתו, שמצולמת בווידיאו, אומרת את אותן מילים ומצביעה על האגן שלה. הם אנשים גסי רוח״.

מני נפתלי (פלאש 90)
מני נפתלי (פלאש 90)

>עדי גרדוס, כוכבת "חתונה ממבט ראשון", קוטפת קמפיין ראשון למותג אופנה ישראלי, SQ1, ואף החליפה את צבע שערה לבלונד פלטינה במיוחד לטובת הצילומים.

עדי גרדוס (צילום: דנה קרן)
עדי גרדוס (צילום: דנה קרן)