יממה של ציפייה עברה ובדיוק כמו שהבטיח, היוצר רון נשר שיחרר את שיר הנקמה שלו בסטטיק ובן אל וזה רע! בשחרור השיר "לירז ובת אל" הראפר טוען כי זוהי סגירת הסאגה ויותר לא תראו אותו מתעסק בצמד. " אתם צמד כוסיות שהגיע הזמן שיעלם משוק המוזיקה בישראל ותעברו לעשות ג'ינגלים קליטים לרדיו לתשדירי שירות".

בן אל וסטטיק (צילום: רפי דלויה)
בן אל וסטטיק (צילום: רפי דלויה)

אחרי ההקדשה לסטטיק, לירז רוסו בה כתב "גם בעוד 2222 שנה לא תגיע לרבע מהם לא מעניין אותי כמה כסף ישפוך עליך יואב גרוס בחיים לא תצליח להגיע לרבע מההישגים שהשגתי בכוחות עצמי. אז לפני שאסיים איתך סופית אהוב ליבי לירז רוסו אסכם בזה שהייתי איתך פה עדין ביותר ובעיקר השפלתי את הטרמפיסט הנולד שאיתך.... שהרי אתה יודע טוב מאוד למה אני מסוגל ומה אני יודע עליך ....אך להבדיל ממך לי יש עוד אהבה אליך יא סמרטוט כפויי טובה".


רון נשר (צילום: יח"צ)
רון נשר (צילום: יח"צ)

למרות הכעס על השניים, עוד נשאר יחסית כבוד לרוסו, אך לבן אל? נשר ירד לרמות נמוכות." הייתי מנסה גם לדבר פה לבנאל אבל הוא לא קורא עברית ומוגבלים אני לא מקלל" כך הוא שר. "חוזרים אחורה ל-2015, שיניים עקומות נראה כמו ילדה בת 16"

"נולדת לירז, נולדתי רונשר!! יש לך שם כמו של משק"ית ת"ש שלי של גבר ! שם של בחורה מסביר שאין לך חבילה כי בחוזה אילומינטי שלך כתוב ...."תלבש שמלה" תישא תפילה להוא שבשמיים ואז תזכור תשם במה שלי ושתה קצת מים. השותף לא מוכשר ואתה לא מגניב אנלא יורק את המסטיק ומקלל ...גם שמדובר בסטטיק ובנאל".

מטעמם של סטטיק ובן אל נמסר: "אין תגובה".