את האייטם הבא ליאורה מבקשת להשמיע בלי רמקולים. בעקבות פרשת הקלטת הלוהטת והזועקת, שבה נשמעה שרה נתניהו מהדהדת "אני פסי–כו–לו–גית!", ניסתה ליאורה לפנות לשרה'לה סגל, אלמנתו של שעיה סגל ז"ל, יועץ התקשורת שחטף מהגברת באותה קלטת והלך לעולמו לפני כשמונה חודשים.

בתגובה סיפרו מקורביה של שרה'לה כי היא הייתה בהלם מפרסום ההקלטה, ואין לה מושג מי הפיץ אותה. כפי שליאורה פרסמה בלעדית, משפחת נתניהו הגיעה לביקור תנחומים ביום שישי בזמן השבעה ושהתה בבית האלמנה כשעתיים. כך שההתרשמות האחרונה ממשפחת המלוכה הייתה חיובית. סגל מכחישה בתוקף כי היא זו שהוציאה את הקלטת. לציטוט היא מוכנה להגיד: "לא אני הוצאתי את הקלטת, ואין תגובה".

מה הרגשת כששמעת את הסיפור?


"אני לא רוצה להיכנס לזה".

שעיה סגל (צילום: יח"צ)
שעיה סגל (צילום: יח"צ)

>וכמעט באותו עניין: בן הדוד של ביבי, ד״ר גיל מיליקובסקי, מזמין את הציבור ואת ליאורה לכנס על "התעמרות בעבודה והשלכותיה", שייערך במכללה האקדמית נתניה ב–15 במרץ. בכנס, כך מבטיח ד"ר מיליקובסקי בהזמנה, "ניחשף לאירועים מטלטלים שיחדדו את הצורך לטפל, לשנות ולחוקק, להתעמרות בעבודה והשלכותיה, לצד אסטרטגיה מעשית להתמודדות".

ד"ר מיליקובסקי, שרה נתניהו תהיה אורחת הכבוד גם כאן?

"ליאורה היקרה, אני לא מארגן את הפגישה ב–15 במרץ. בבקשה, צרי קשר עם איתן מאירי. איתן הוא הסמכות בנושא. הוא הזמין אותי לדבר בדיון שלו".

שרה נתניהו (צילום: מרק ישראל סלם)
שרה נתניהו (צילום: מרק ישראל סלם)