זה רק אנחנו או שגם אתם לא מצליחים להבין למה הזוג המלכותי של "האח הגדול" עונה 8 לא עושים קאמבק ומתחתנים כבר?!  חודשיים עברו מאז שאביחי אוחנה ומעיין אשכנזי הפרידו כוחות, אחרי כמעט שנה של זוגיות ומגורים משותפים. מאז, כל אחד התפתח קצת בדרכו, כשהיא פתחה סטודיו כושר והוא מצליח בהרצאות שלו.

בתקופה האחרונה נראה שיש צעדים לקראת חזרה, אשכנזי סיפרה כי היא בונה על האקס לערב הוולנטיין ואילו בסוף השבוע הם תועדו מבלים יחד כשהם צמודים מאוד אחד לשניה. למרות כל הסימנים, השניים והמנהלים שלהם הכחישו בתוקף שהשניים חזרו אבל נראה שהאהבה עדיין ישנה. בראיון שנתנה בתכנית "אנשים" בערוץ קשת 12 היא דיברה רבות על אביחי וסיפרה על הקשר המיוחד שלהם והאהבה שבוערת.

 צולם לפני ימים ספורים. אביחי אוחנה ומעיין אשכנזי (צילום: ליאור פינקסון)
צולם לפני ימים ספורים. אביחי אוחנה ומעיין אשכנזי (צילום: ליאור פינקסון)


"בלב אני לא מרגישה שבאמת נפרדנו, בגלל זה אני לא עונה למחזרים, אני לא שם. יכול מאוד להיות שהוא האחד. הוא יודע להכיל אותי, הוא יודע לקבל אותי, את החוסר ביטחון שיש לי, הוא מדהים. הוא מקבל אותי כמו שאני, עם כל המגרעות וכל החסרונות. הוא בחיים לא העיר לא על שום דבר, אם כבר אני הערתי לו על דברים. פעם צעקתי עליו ואמרתי לו "תעיר לי, תגיד לי פעם אחת מה לא בסדר מה לא טוב בי, תגיד כבר משהו", 'בשבילי את האישה' הוא היה עונה לי".


הראיון המלא עם של מעיין אשכנזי לאפרת וכטל ישודר הערב ב-17:15 בקשת 12.

חמודים. (צילום: אור גפן, אלירן פאר)
חמודים. (צילום: אור גפן, אלירן פאר)