מאיה בוסקילה היא זמרת נהדרת, אבל היא לא שופטת באף אחת מתוכניות המוזיקה בטלוויזיה. למרות זאת, החליטה הבחורה עם הקול הגדול להביע את דעתה על המתמודדת נטע ברזילי מ"הכוכב הבא", שהקסימה את השופטים והקהל בביצועים המיוחדים שלה עם מכשיר הלופר.

לאורך כל הדרך, כולם הרימו לברזילי על הנאמברים היצירתיים אבל בוסקילה שיתפה את דעתה ברשתות החברתיות וכתבה: "מסתכלת על פרק בשידור חוזר...רואה את הבחורה הזאת, מוכשרת מאד, זמרת מצוינת, מחדשת ומרעננת ועכשווית... אבל... ויש אבל גדול. אם הייתי שופטת גם הייתי אומרת זאת. בְלופר.. אפשר להשתמש, פעם, פעמיים, בתחרות כזאת, אך זה בהחלט לא פייר להשתמש בזה כל פעם".

מאיה בוסקילה. (צילום: שוקה כהן)
מאיה בוסקילה. (צילום: שוקה כהן)



 

מסתכלת על פרק בשידור חוזר( כי אין לי ממש זמן כל שבוע) רואה את הבחורה הזאת, מוכשרת מאד, זמרת מצויינת, מחדשת ומרעננת ועכשווית. אבל... ויש אבל גדול. אם הייתי שופטת גם הייתי אומרת זאת. בלופר.. אפשר להשתמש, פעם, פעמיים, בתחרות כזאת, אך זה בהחלט לא פייר להשתמש בזה כל פעם, לא פייר למתמודדים שמתמודדים עם ביצועים קוליים אמיתיים, בלי מכונה שמשנה את הקול בצורה חדשנית ומושלמת ובטח שהייתי רוצה לראות אותה עירומה על הבמה בלי הלופר, מתמודדת כמו כולם עם שיר מהתחלה עד הסוף.שוב, כשאקנה כרטיס להופעה של נטע, אתאכזב מאד שהלופר לא יהיה, אך בתכנית זה בעייתי לאמנים האחרים, במיוחד שקרוב לוודאי שבארוויזיון לא יתנו ללופר אישור על הבמה.

A post shared by maya_buskila (@maya_buskila) on


"לא פייר למתמודדים שמתמודדים עם ביצועים קוליים אמיתיים בלי מכונה שמשנה את הקול בצורה חדשנית ומושלמת", כתבה בוסקילה, "ובטח שהייתי רוצה לראות אותה עירומה על הבמה בלי הלופר, מתמודדת כמו כולם עם שיר מהתחלה עד הסוף, זה בעייתי לאמנים האחרים"

אז אתמול בערב, בעקבות הביקורת או שלא, עמדה ברזילי על הבמה נטולת המכשיר ונתנה ביצוע מושלם כמו תמיד, כמו גם שהשופטים אהבו את הביצוע נטול הלופר וכך הבטיחה את מקומה בחצי הגמר, גם בוסקילה שמחה שהיא צדקה ושיתפה ברשתות החברתיות: "העיקר עשו עלי עליהום, לופר לא לופר, הלופר נתן לה מקום בטוח ועכשיו שמענו שהיא זמרת טובה"